گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ به زودی تولید می شود

0
626

کالاسودا- گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ به زودی جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. کمپانی کره ای سامسونگ مدت ها است که حرف هایی را در مورد عرضه گوشی هوشمند تاشو مطرح می کند، اما به نظر می رسد پس از اعلام هوآوی مبنی بر ساخت گوشی هوشمند تاشو، این کمپانی کره ای قصد دارد محصول خود را زودتر روانه بازار فروش کند و به نوعی در این اقدام، اولین باشد.

بدون شک گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ خاص ترین موبایل تاریخ لقب خواهد گرفت. گوشی هوشمندی که حتی با دیدن تصاویر متحرک این محصول تمام کاربران موبایل را وادار به تحسین این برند کره ای می کند. گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ هنوز برخی از ویژگی های خود را انتخاب نکرده و به همین دلیل مدیران سامسونگ نیز در این مورد سکوت کرده اند و هیچ اطلاعاتی از ویژگی های این موبایل قدرتمند در اختیار کاربران قرار نمی دهند. اما با توجه به ویژگی های گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ باید انتظار یک گوشی هوشمند قدرتمند و حتی گران تر از پرچمداران سال جاری برندهای قدرتمند دنیا را داشت.

مدیر اجرایی سامسونگ امروز در یک مصاحبه اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2018 زمان مناسبی برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است و با این وجود می توان اوایل ماه نوامبر را زمان رونمایی از این گوشی هوشمند دانست. کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی روز های 7 و 8 نوامبر برگزار می شود و کمپانی سامسونگ به همراه شرکای تجاری آن در این مراسم شرکت می کنند.

کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی هوشمند تاشو با چالش های زیادی از جمله باتری خمیده رو به رو است و از شرایط بد گذشته در مورد شارژ باتری ترس دارد که فاجعه ای مانند گلکسی نوت ۷ را تکرار نکند. در مرحله بعد نیز ساخت صفحه نمایش های تاشو بسیار هیجان انگیز است و کاربران می توانند این قابلیت را روی گوشی موبایل خود تجربه کنند.

کاربرانی که تاکنون تنها تجربه کار با گوشی هوشمند  و صفحه نمایش خمیده را به تنهایی داشته اند، حس کار با یک گوشی تاشو که تمام صفحه نمایش قابل استفاده است، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. با توجه به شرایط و شایعات موجود به نظر می رسد در بخش ابعاد صفحه نمایش باید شگفت زده باشیم زیرا این گوشی هوشمند  در حالت مسطح گوشی هوشمند ۷.۳ اینچ است اما در حالت خمیده به اندازه صفحه نمایش ۴.۵ اینچی تغییر خواهد کرد که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که این گوشی هوشمند یکی از گران ترین گوشی های تاریخ موبایل خواهد بود و این موضوع را باید باور کرد که اگر سامسونگ تمام تلاش خود را برای قدرتمند تر شدن گوشی موبایل خود به کار گیرد، این برند گوشی موبایل تاشوی خود را با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار روانه بازار فروش خواهد کرد؛ قیمتی که نشان می دهد این موبایل فروش بسیار بالایی نخواهد داشت و سود خوبی را برای این کمپانی کره ای رقم خواهد زد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها