گوشی هوشمند تاشوی TCL را به ساعت هوشمند تبدیل کنید!

0
1196
گوشی هوشمند تاشوی TCL را به ساعت هوشمند تبدیل کنید!

شرکت TCL شرکتی که تلویزیون های خوش قیمت با بودجه مناسبی می سازد، تصمیم گرفته که گوشی هوشمند با همکاری بلکبری و آلکاتل بسازد و اخیرا با طراحی گوشی هوشمند تاشو به بازار رقابت گوشی های تاشو نیز نزدیک شده است.

تبدیل گوشی با ساعت !

اخیرا دستگاه ‌های قابل انعطاف بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده ‌اند. مدتی است که مدام اخبار تازه‌ای از سازندگان بزرگ دنیا در حوزه فناوری منتشر می‌شود که در حال کار بر روی تولید موبایل تاشو هستند. کار به آنجا رسیده که حتی کمپانی سازنده تلویزیون TCL  نیز وارد این بازی شده است.یکی از مفاهیمی که TCL در پی تولید آن است، یک گوشی هوشمند قابل انعطاف است که به می تواند به ساعت هوشمند تبدیل شود. به نظر ایده جذابی می آید. نظر شما چیست؟

تبلت ها و گوشی های جدید TCL در راه اند

به گزارش Cnet، شرکت TCL در حال کار روی حداقل 5 دستگاه با صفحه نمایش انعطاف پذیر است که شامل دو گوشی هوشمند، دو تبلت و یک گوشی هوشمند قابل انعطاف است که به می تواند به ساعت هوشمند نیز تبدیل شود. این اطلاعات بر اساس رندرهای شرکت و تصاویر حق ثبت اختراع  منتشر شده است. یکی از تبلت ها نیز دارای صفحه نمایش تاشوی داخلی است و دیگری مانند گوشی Royole Flexpai ، پانل تاشوی خارجی دارد. دو گوشی هوشمند نیز دارای متغیرهای انعطاف پذیر مشابهی هستند و هر دو می توانند در راستای محور افقی خم می شوند.تبلت ها و گوشی های جدید TCL در راه اند

طراحی گوشی تاشوی TCL به چه صورت خواهد بود؟

یکی از سه گوشی تاشوی TCL احتمالا یک دستگاه بلند و باریک  باشد که قادر به خم شدن در اطراف مچ دست است. این طراحی تاکنون از جانب دیگر برندها برای گوشی های تاشویشان اعمال نشده است و با کمک آن می توانید آن را به جای ساعت هوشمند نیز استفاده کنید. گوشی هوشمند تاشوی TCL را می توانید به شارژرهای معمولی متصل کرده ، اما TCL احتمالا ایده های بهتری نیز برای آن دارد.

هنوز مشخص نیست که کدامیک از گوشی های تاشوی بتواند زودتر به بازار برسد و آیا گوشی تاشوی TCL اولین آنها خواهد بود یا خیر. این موضوع بعید می رسد چرا که مدیر اجرایی این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که اولین دستگاه تاشوی TCL تا پیش از سال 2020 وارد بازار نخواهد شد. احتمالا این شرکت تنها به تولید گوشی منعطف بسنده نکرده و در آینده ای نزدیک از فناوری تاشو جدید برای سایر محصولات مصرفی مانند پوشیدنی ‌ها، لوازم خانگی و تلویزیون نیز استفاده کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها