گوشی هوشمند جدید هواوی با نام Maimang 8 با دوربین سه گانه رونمایی شد

0
353

کمپانی هواوی در سال های اخیر تمرکز خاصی روی گوشی های میان رده خود داشته است و روز گذشته نیز میان رده جدیدی را با سه دوربین اصلی و همچنین پردازنده کایرین 710 رونمایی کرد.

در ماه های اخیر هواوی را باید یکی از جذاب ترین برند ها در بازار جهانی معرفی کرد، این برند قدرتمند و پرطرفدار که با تحریم های بسیار جدی رو به رو است با این وجود قدم های مثبتی را قصد دارد در پیشرفت خود انجام دهد که باید دید سر انجام این داستان چگونه خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید هواوی را نمی توان یک گوشی هوشمند منحصر به فرد دانست، این محصول شباهت های بسیاری با پی اسمارت پلاس 2019 دارد و از این رو می توان آن را یک محصول به روز شده در نظر گرفت.

Maimang 8 چه مشخصاتی دارد؟

Maimang نسخه 8 ام صفحه نمایش 6.21 اینچی با پنل ال سی دی و همچنین رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. هواوی برای این محصول مانند بسیاری از میان رده های خود از حفره صفحه نمایش بهره می برد و در این بخش دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دیده می شود. در بخش دوربین اصلی این گوشی هوشمند جدید نیز سه لنز دوربین اصلی دیده می شود که به صورت عمودی در سمت چپ قاب قرار گرفته اند. این سه لنز می توانند شرایط خوبی را برای کاربران متناسب با قیمت این محصول ایجاد کنند.

حضور لنز 24 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی در کنار لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین لنز 2 مگاپیکسلی و محبوب هواوی ساختار دوربین این محصول را تشکیل می دهند. در قاب پشتی این گوشی هوشمند میان رده مانند تمام محصولات هواوی حسگر اثر انگشت نیز دیده می شود.

گوشی هوشمند جدید هواوی مطابق انتظار با پردازنده کایرین 710 در اختیار کاربران قرار می گیرد و خبر خوشحال کننده را باید حضور رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی این محصول دانست. این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت بهره می برد و همچنین در بخش باتری نیز شاهد یک باتری 3400 میلی آمپری هستیم. هواوی همچنان روی گوشی های هوشمند میان رده جدید خود اصرار دارد که از پورت میکرو یو اس بی استفاده کند.

در بخش نرم افزاری نیز مطابق انتظار رابط کاربری EMUI 9 در کنار اندروید نسخه 9 ام هستیم و باید دید این محصول می تواند به روز رسانی های دیگر اندروید را دریافت کند یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

قیمت گوشی هوشمند جدید هواوی چقدر است؟

گوشی هوشمند جدید هواوی با نام Maimang 8  در رنگ های آبی و مشکی به فروش می رسد و هواوی قیمتی در حدود 274 دلار را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی موبایل پیش فروش خود را از امروز آغاز کرده و فروش رسمی آن نیز از هفته آینده آغاز می شود.

به طور کلی تفاوت عمده این دستگاه با پی اسمارت پلاس 2019 را می توان رم این دستگاه دانست. پی اسمارت 2019 رم 3 گیگابایتی دارد و این موضوع در حالی است که روی این گوشی هوشمند جدید شاهد رم 6 گیگابایتی هستیم.

این موضوع را در نظر داشته باشید که گوشی های قبلی این سری گوشی های هواوی به عنوان سری های لایت گوشی های میت هواوی در بازار عرضه می شد و باید دید آیا این گوشی هوشمند همان میت 30 لایت است یا هواوی شرایط دیگری را قصد دارد برای میت 30 لایت در نظر بگیرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها