بررسی تخصصی ردمی نوت 6 پرو به همراه قیمت

0
1687
گوشی هوشمند ردمی نوت 6 ؛ میان رده ایی نزدیک به سایر محصولات این برند

گوشی هوشمند ردمی نوت 6 ؛ میان رده ایی نزدیک به سایر محصولات این برندکالاسودا- گوشی هوشمند ردمی نوت 6 کمتر از سه روز دیگر رونمایی می شود. کمپانی چینی شیائومی مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند ردمی نوت 6 روز 6 نوامبر به صورت رسمی رونمایی می شود، این رونمایی نزدیک به یک ماه پس از رونمایی نسخه پرو این گوشی موبایل انجام می شود و شیائومی قصد دارد با عرضه یک محصول مقرون به صرفه سود خوبی را به دست آورد.

نحوه نام گذاری میان رده های شیائومی به نظر از کنترل خارج شده و به دلیل عرضه گوشی های هوشمند متنوع با نام ها و ویژگی های یکسان شرایط سختی برای کاربران ایجاد کرده است. ردمی نوت 6 نسخه پرو که نزدیک ترین محصول به این گوشی هوشمند به شمار می رود دارای لنز دوگانه و قیمت 215 دلار بود که در بازار آسیا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشیهوشمند میان رده منتشر نشده اما به نظر می رسد گوشی هوشمند ردمی نوت 6 شباهت های بسیاری به نسخه پرو آن داشته باشد.

گوشی هوشمند ردمی نوت 6 ؛ میان رده ایی نزدیک به سایر محصولات این برند

گوشی هوشمند ردمی نوت 6 شیائومی چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

همانطور که بیان شد شیائومی این روز ها گوشی های هوشمند میان رده زیادی را با ویژگی های یکسان روانه بازار فروش می کند از این رو نباید انتظار یک محصول منحصر به فرد را در مورد این محصول داشت با این وجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند از بریدگی صفحه نمایش جالبی بهره ببرد. این صفحه نمایش که با توجه به گوشی های هوشمند قبلی رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد داشت به نظر این گوشی موبایل را از نظر کیفیت صفحه نمایش قدرتمند تر از رقبا سازد.

در تصاویر منتشر شده یک موضوع دیگر نیز به صورت کامل مشخص است و آن هم دوربین دوگانه در بخش دوربین سلفی است. این دوربین البته برای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بسیار عجیب نخواهد بود و هوآوی پیش از این گوشی های میان رده و مقرون به صرفه زیادی را با این ویژگی روانه بازار فروش کرده اند.

در بخش پردازنده هنوز یک علامت سوال وجود دارد اما به نظر می رسد شیائومی از یک پردازنده سری 600 شرکت کوالکام استفاده کند، در حال حاضر شیائومی می تواند از پردازنده های این سری یا پردازنده اسنپدراگون 450 استفاده کند. کمپانی چینی شیائومی هنوز در این مورد صحبتی انجام نداده و باید دید پردازنده استفاده شده در این گوشی هوشمند از کدام محصول شرکت کوالکام خواهد بود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها