سامسونگ گلکسی J6 Plus؛بررسی فنی و قیمت میان رده پرطرفدار سامسونگ

0
2486
سامسونگ گلکسی J6 Plus؛بررسی فنی و قیمت میان رده پرطرفدار سامسونگ

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus یکی از بهترین گوشی های هوشمند خوش قیمت موجود در بازار جهانی است، این گوشی هوشمند با نام تجاری SM-J610 به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته این امکان وجود دارد که در برخی از کشورها این گوشی موبایل با نام گلکسی J6 Plus روانه بازار فروش شود. این گوشی هوشمند طراحی بسیار زیبایی دارد و در رنگ های متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus در بازار چقدر است؟

گوشی هوشمند J6 Plus در دو نسخه روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز فروش خوبی دارد و نسخه 32 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد، این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان دارد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز با وجود اینکه کمتر در بازار موجود است، در حدود پانصد هزار تومان گرانتر به فروش می روید، توجه داشته باشید که نسخه گرانتر با رم 4 در اختیار کاربران قرار می گیرد. در بازار جهانی نیز نسخه پایه ای این محصول قیمتی در حدود 170 دلار دارد و در کنار میان رده های سری جی به فروش می رسد، البته این گوشی های هوشمند را باید در کنار آخرین گوشی های سری جی دانست و در سال جاری دیگر میان رده های سامسونگ را با نام سری ام مشاهده خواهیم کرد.قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus در بازار چقدر است؟

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus با چه رنگ هایی روانه بازار فروش می شود

یکی از مواردی که قبل از بررسی مشخصات این گوشی هوشمند مورد توجه قرار می گیرد در مورد رنگ های این گوشی هوشمند است، این کمپانی مشهور رنگ های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز را برای میان رده خود در نظر گرفته، که رنگ قرمز این محصول جذابیت های بسیار بیشتری دارد، زیرا تاکنون سامسونگ از این رنگ برای میان رده های خود استفاده نکرده و به نظر می رسد این رنگ طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus قبل از اینکه روانه بازار فروش شود، انتظار می رفت با پسوند پرایم به فروش برسد، این گوشی هوشمند را می توان در کنار میان رده های اقتصادی این برند مشهور قرار داد. قاب پشتی این گوشی هوشمند یکی از نکات جالب این محصول است که حسگر اثر انگشت آن با طراحی خاصی روی این قاب قرار دارد.بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus

صفحه نمایش گلکسی J6 Plus  و بهره گیری از پنل IPS LCD

میان رده پرطرفدار سامسونگ در بخش صفحه نمایش شرایطی مانند محصولات سال 2018 را دارد، این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18.5 به 9 به فروش می رسد. کمپانی سامسونگ برای این گوشی هوشمند خوش قیمت صفحه نمایش 6 اینچی را در نظر گرفته که با وجود صفحه نمایش بزرگ ابعاد بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند دارای رزلوشن اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 274 است. گلکسی J6 Plus را می توان از آخرین میان رده های سامسونگ دانست که با طراحی قبلی این کمپانی مشهور بدون بریدگی یا حفره صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پردازنده گلکسی J6 Plus و همکاری با کوالکام

گلکسی J6 Plus سامسونگ با پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 428 به فروش می رسد، این پردازنده در مقایسه با میان رده های هم قیمت جایگاه جالب توجهی ندارد و به نظر برای بازی مناسب نیست، با این وجود بهره مندی از اندروید 8.1 که قابلیت به روز رسانی به اندروید 9 را دارد و همچنین عرضه این محصول با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی شرایط مناسبی را برای کارهای روتین و روزمره ایجاد می کن، البته توجه داشته باشید که نسخه پایه این محصول با رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 به فروش می رسد.پردازنده گلکسی J6 Plus و همکاری با کوالکام

دوربین میان رده پرفروش سامسونگ

این گوشی هوشمند دارای دو لنز دوربین اصلی 13 و 5 مگاپیکسلی است. کمپانی کره ای سامسونگ شرایط بسیار خوبی را برای این میان رده انتخاب کرده و مدتی پیش با همین ساختار در گوشی هوشمند گلکسی جی 8 بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت.این دوربین قابلیت فیلم برداری به صورت فول اچ دی را نیز به کاربران می دهد، در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز 8 مگاپیکسلی خواهیم بود که کیفیت مناسبی دارد.

در کنار موارد یاد شده می توانیم به بخش باتری این گوشی هوشمند اشاره کنیم. سامسونگ برای میان رده سری جی خود باتری 3300 میلی آمپری را در نظر گرفته و به نظر برای این محصول برطبق قیمت آن جالب توجه خواهد بود. جی 6 پلاس دارای پورت میکرو یو اس بی است و این پورت قابلیت اتصال به فلش را نیز در اختیار کاربارن قرار می دهد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی J6 Plus چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را در این رده قیمت محصول مناسبی در نظر می گیرید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها