گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 در بخش باتری مردود شد

0
684

کالاسودا- باتری گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 ضعیف ترین باتری را میان پرچمداران موبایل دارد. این گوشی هوشمند بدون شک یکی از برترین گوشی های سال جاری و برترین گوشی هوشمند تاریخ سونی است. این گوشی هوشمند که عنوان برترین صفحه نمایش گوشی های موبایل را با خود یدک می کشد در بخش باتری کاملا ضعیف عمل کرده است.پرچمدار جدید سونی باتری 3300 میلی آمپری را با خود به همراه دارد.  به تازگی آزمایش هایی انجام شده که آن ها را با هم بررسی می کنیم:

در قسمت تست باتری دو بخش وجود دارد و آن هم مربوط به عمر باتری یک گوشی هوشمند و زمان شارژ شدن گوشی موبایل است. در هردو بخش نماینده شرکت سونی بسیار ضعیف عمل کرده است:

بخش اول- آزمایش عمر باتری

در این بخش سونی هیچ ویژگی مثبتی ندارد و در کنار ال جی G7 تینکیو نمرات خوب دریافت نکرده اند. در این قسمت پرچمداران دیگری وجود داشتند و سامسونگ با گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 در کنار گوشی های هوشمند آیفون  برترین پرچمداران  لقب گرفتند. گوشی هوشمند آیفون هشت پلاس در این بخش با 10 ساعت و 35 دقیقه برترین عملکرد را داشت در حالی که پرچمدار شرکت سونی تنها شش ساعت و چهار دقیقه توانست کاربران را به شارژ مجدد بی نیاز کند. باتری گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 در این بخش تردید های بسیاری برای خرید یک گوشی هوشمند گران قیمت به وجود می آورد اما این پایان ماجرا نیست و در قسمت دیگر نیز شاهد اتفاقات جالب تری هستیم:

بخش دوم- آزمایش شارژ کامل شدن گوشی های هوشمند

در این بخش مدت زمان شارژ شدن گوشی موبایل به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. در این بخش سونی بازی هم شاهکار خود را تکمیل کرده است و ضعیف ترین گوشی هوشمند در این بخش لقب گرفته است. گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 برای یکبار شارژ شدن به 178 دقیق زمان نیاز دارد که در کنار آیفون هشت پلاس ضعیف ترین عملکرد را داشته است. در این قسمت وان پلاس شش بسیار قدرتمند عمل کرده است و در مدت 80 دقیقه فول شارژ می شود.

با توجه به بخش باتری گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 نمی تواند انتخاب خوبی برای کاربران باشد و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به استفاده از یک گوشی هوشمند با باتری بسیار مناسب هستید پرچمداران سامسونگ و وان پلاس را انتخاب کنید اما بدون شک گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 ویژگی های بسیار خوبی دارد که کاربران اگر به دوربین حرفه ای و صفحه نمایش قدرتمند نیاز داشته باشند می توانند سونی را یکی از انتخاب های خود قرار دهند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها