بررسی تخصصی redmi note 7 pro و قیمت این گوشی شیائومی

1
3882
بررسی تخصصی redmi note 7 pro و قیمت این گوشی شیائومی

گوشی شیائومی Redmi Note 7 Pro یکی از جدید ترین میان رده های این کمپانی چینی است که چند ماه پیش وارد بازار فروش شده، این گوشی هوشمند که قیمتی در حدود 260 یورو دارد ویژگی های جالب توجه و خوبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

بررسی تخصصی redmi note 7 pro

این گوشی هوشمند پس از گوشی های نوت 7 و نوت 7 پرو ردمی ادامه دهنده راه سری نوت7 ردمی است. این گوشی ویژگی هایی بسیار خوبی دارد و بدون شک رقیبی جدی برای میان رده های هواوی و سامسونگ به شمار می رود. زمانی که شما محصولی با قیمت پایین ‌تر نسبت به پرچمداران تهیه می‌کنید با یک محصول ارزان و پلاستیکی روبرو نیستید. در عوض با محصولی مواجه می‌شوید که به اندازه محصول ۲-۳ برابر خود خوشآیند است و رد می نوت 7 پرو این مشخصات را دارد.

بررسی تخصصی redmi note 7 pro

زمان رونمایی گوشی Redmi Note 7 Pro  کی بود؟

گوشی جدید شیائومی به نام Redmi Note 7 pro در تاریخ 28 اسفند ماه رونمایی شد و مشخصاتی مشابه با گوشی Redmi note 7 با 6 گیگابایت رم و 126 گیگابایت حافظه ذخیره دارد.گوشی رد می نوت 7 دارای پردازنده Snapdragon 660 و دارای  مدل هایی مانند رم 3 و 4 و 6 گیگابایتی و حافظه 32 یا 64 گیگابایتی بود. به همین دلیل انتظار می رفت که گوشی رد می نوت پرو احتمالا دارای اسنپدراگون 675 و رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

در چین هر دو مدل پرو و ساده این گوشی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. شیائومی در این محصول میان رده جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 675 بهره می برد و شاهد عرضه دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی برای این محصول هستیم که به ترتیب رم های 3 و 4 گیگاهرتزی را در اختیار کاربران قرار می دهند. شرکت سازنده این چیپ ادعا می‌کند که این چیپ برای گیمینگ ساخته شده است. به این معنی که این پردازنده باید از پس هر وظیفه‌ای به راحتی بر بیاید.

شیائومی مانند تمام میان رده های خود برای این محصول پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را در نظر گرفته است. نوت ۷ پرو اولین گوشی از سری ردمی است که با دو نوع حافظه عرضه می ‌شود. اتفاقی که بیشتر کاربران منتظر آن بودند. البته شما می‌توانید حافظه را با کارت ‌های میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

زمان رونمایی گوشی Redmi Note 7 Pro  کی بود؟

قیمت redmi note 7 pro چقدر است؟

قیمت این گوشی در ابتدا مشخص نبود اما احتمال می رفت که در چین 240 یورو باشد. البته این موضوع بستگی به مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی دارد. با توجه به اینکه گوشی Xiaomi Mi 9 SE از پایه قیمتی 2000  یوآن شروع می شود، انتظار می رفت که احتمالا قیمتی حدود 200 یورو داشته باشد.

گواهینامه های این گوشی توسط TENAA تائید شد و این گوشی در همان تاریخ 28 اسفند رونمایی شد. این گوشی در بازار ایران با قیمتی میان از 3,150,000 تا 3,440,000 تومان با مشخصات 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خرید و فروش می شود.

قیمت redmi note 7 pro چقدر است؟

دلایل خرید گوشی رد می نوت 7 پرو

امروز قصد داریم به بررسی 4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 7 Pro بخریم بپردازیم.

دوربین ؛ برترین عامل خرید هوشمند شیائومی Redmi Note 7 Pro

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 7 Pro بخریم دوربین قدرتمند این میان رده خوش قیمت است، شیائومی برای این گوشی هوشمند از دو لنز 48 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده که بدون شک شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می آورد، شیائومی برای این گوشی هوشمند با سونی همکاری کرده و برای دوربین اصلی خود از لنز IMX586 این کمپانی استفاده کرده است، لنز 5 مگاپیکسلی نیز تنها وظیفه ایجاد عمق تصویر را دارد.

در واقع موضوع اصلی که در رونمایی و فروش این گوشی هوشمند وجود دارد استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی شرکت سونی است. لنز IMX586 با پشتیبانی از آرایه Quad Bayer می تواند 4 پیکسل را ادغام کرده و به یک پیکسل تبدیل کند، از این رو می توانیم شاهد عکس برداری بسیار با کیفیت 12 مگاپیکسلی در نورکم باشیم. سنسور اصلی با یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی f/2.4 حمایت می ‌شود؛ این‌ ها را اضافه کنید به قابلیت‌ هایی مانند Night Mode با نور دهی چند گانه HDR که موجب افزایش کیفیت عکاسی در محیط‌ های تاریک خواهد شد. سنسور سونی نه تنها اجازه گرفتن تصاویر فوق‌العاده را به شما می‌ دهد، بلکه امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت 30fps را برای شما فراهم می ‌کند. دوربین سلفی نیز قابل تمجید است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که با برنامه ‌ها برای تشخیص چهره ترکیب شده است و می تواند نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

این موضوع را می توان تمرکز اصلی تبلیغات در مورد این محصول دانست. در حال حاضر حدود 2 میلیون گوشی هوشمند سری ردمی نوت7 در بازار هندوستان در طول 2 ماه فروخته شده است و بدون این گوشی هوشمند نیز شرایط بهتری را برای ردمی که زیر برند کمپانی شیائومی برای گوشی های میان رده به شمار می رود، ایجاد می کند.

قیمت redmi note 7 pro چقدر است؟

گوریلا گلس 5 ؛ شگفت انگیز برای یک گوشی خوش قیمت

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی Redmi Note 7 Pro بخریم گوریلا گلس نسخه 5 برای قاب اصلی و قاب پشتی گوشی موبایل است. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 به طور کلی روی گوشی های پرچمدار رویت می شود و استفاده از این محافظ صفحه نمایش یک ویژگی بسیار خوب به شمار می رود فریم دور این محصول نیز آلومینیومی در نظر گرفته شده است. گوشی موبایل ردمی نوت7 اس با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس رزولوشن ۲۳۸۰ در ۱۰۸۰ روانه بازار فروش شد، در قسمت بالایی گوشی نیز یک نقطه اشک شکل وجود دارد. دقیقا چیزی که از گوشی‌های سال ۲۰۱۹ انتظار می‌رود. بریدگی صفحه نمایش قطره ای این محصول ظرافت بسیار زیبایی دارد و جایگاه لنز دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز به شمار می رود.

گوریلا گلس 5 ؛ شگفت انگیز برای یک گوشی خوش قیمت

باتری 4000 میلی آمپری ؛ یک باتری بسیار بزرگ با قابلیت شارژ سریع

شیائومی در سال های اخیر از باتری هایی با حجم 4000 میلی آمپری استفاده کرده است، این باتری بسیار خوب از فناوری شارژ سریع نسخه چهارم  Qualcomm’s Quick Charge 4.0  بهره می برد و پورت تایپ سی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این باتری لیتیوم پلیمری باعث شده که وزن این گوشی هوشمند کمی بالاتر رود و شاهد وزن 186 گرمی برای این گوشی میان رده هستیم

. این محصول از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند که انتخاب مطلوبی برای کاربران و تصمیم گیری در خرید آنها را به وجود آورده است. لازم است بیان شود که در کنار این موارد، داخل جعبه این محصول یک شارژر 10 واتی قرار گرفته و برای بهره مندی از فناوری شارژ سریع 18 واتی می توان شارژر مناسبی خریداری کرد. در واقع شارژری که همراه گوشی عرضه می ‌شود نمی ‌تواند به صورت کامل از تمام مزایای شارژ سریع استفاده کند اما شما می ‌توانید با خرید شارژری جدید از تمام قابلیت ‌های این فناوری استفاده کنید.

باتری 4000 میلی آمپری ؛ یک باتری بسیار بزرگ با قابلیت شارژ سریع

اندروید 9 و رابط کاربری نسخه 10 شیائومی , ایده آل برای یک گوشی خوش قیمت

یکی از ویژگی های که باعث می شود قابلیت های این گوشی هوشمند مورد تایید قرار گیرد؛ بهره مندی از اندروید 9 است و حضور رابط کاربری نسخه 10 شیائومی می تواند شرایط خوبی را برای یک گوشی هوشمند 260 یورویی در نظر گرفت. این محصول دارای سنسور اینفرارد، جک 3.5 میلی متری و همچنین محافظ نانو و ضد آب P2i است. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، قرمز و همچنین مشکی روانه بازار فروش شده است.

در کنار این ویژگی های یاد شده حضور پردازنده 11 نانومتری  اسنپدراگون 675 و صفحه نمایش 6.3 اینچی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، البته این موضوع را در نظر بگیرید که این نسخه از گوشی های سری ردمی نوت 7 وارد بازار هند می شود.

پیش از این خبر رسید که شاهد فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 به ازای هر ماه 1.3 میلیون دستگاه است که رکورد بسیار خوبی به نظر می آید. البته این موضوع را در نظر باید گرفت که به احتمال زیاد فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 پرو نیز شامل این خبر می شود. هرچند شیائومی هنوز در مورد این موضوع خبری را منتشر نکرده است.

حقیقت این است که فروش سری ردمی نوت 7 در کشور هند، تنها در عرض دو ماه به 2 میلیون دستگاه رسیده و شیائومی با اضافه کردن یک عضو دیگر به این خانواده، درصدد جذب مشتریان بیشتری است.  نظر شما در مورد ویژگی های این گوشی هوشمند چیست؟ آیا این گوشی هوشمند می تواند رکورد فروش گوشی های میان رده را جا به جا کند؟

اندروید 9 و رابط کاربری نسخه 10 شیائومی , ایده آل برای یک گوشی خوش قیمت

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
سینا فرامرزیان
3 سال پیش

دوستان توجه کنید که آندروید 10 با miui 11 برای این گوشی عرضه شده