زمان رونمایی از گوشی هوشمند منعطف هوآوی فاش شد

0
638
زمان رونمایی از گوشی هوشمند منعطف هوآوی فاش شد

گوشی هوشمند منعطف هوآوی در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی می شود. در روزهایی که سامسونگ تمرکزش را روی گوشی منعطف خود گذشته است، هوآوی نیز به سرعت خود را به رقیب دیرینه خود رسانده و قصد دارد گوشی منحصر به فرد خود را در نیمه اول سال 2019 روانه بازار فروش کند.
گوشی هوشمند منعطف هوآوی با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شود. در سال جاری گوشی هوشمند می میکس 3 با این قابلیت روانه بازار فروش شد و به نظر می رسد تمام پرچمداران و گوشی های هوشمند گران قیمت با این ویژگی به فروش برسند.
کمپانی چینی هوآوی هنوز در مورد قابلیت های این گوشی هوشمند صحبتی به میان نیاورده است، با این حال مطمئنا گوشی هوشمند منعطف هوآوی از ویژگی های بسیار خوب، مشابه یک پرچمدار بهره خواهد برد. با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند، تفاوت جالبی میان این گوشی منعطف هوآوی و نسخه سامسونگ این سبک موبایل وجود دارد و آن هم نحوه باز و بسته شدن صفحه نمایش این دو محصول است.

زمان رونمایی از گوشی هوشمند منعطف هوآوی فاش شد

بر اساس اخبار موجود، گوشی هوشمند منعطف هوآوی با صفحه نمایش 8 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد و از پنل صفحه نمایش آمولد بهره خواهد برد. در مقابل سامسونگی ها قصد دارند محصول جدید خود را با صفحه نمایش 7.3 اینچی روانه بازار فروش کنند.
به طور کلی این گوشی هوشمند در شرایط رقابت با برندهای دیگر روانه بازار فروش می شود و به همین دلیل پیش بینی می شود که با پردازنده کایرین 980 روانه بازار شود. در بخش باتری نیز حجم باتری این محصولات بسیار مهم است و نگرانی های بسیاری در مورد انفجار یا ناکارآمد بودن آنها وجود دارد. اما به نظر می رسد این دو شرکت پرفروش به محصولات خود بسیار خوش بین هستند.
قیمت این محصول هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما بدون شک با یک گوشی هوشمند گران تر از 1000 دلار رو به رو هستیم. هوآوی برای رقابت با سامسونگ باید تمام توان خود را روی گوشی منعطف خود قرار دهد. هوآوی درچند سال اخیر به خوبی توانسته در مقابل سامسونگ قدرتنمایی کند و خود را با برندی قدرتمند در سراسر جهان معرفی کند. با این وجود باید دید در این رده از گوشی های موبایل کدام برند فروش خوبی را به دست خواهد آورد. یک موضوع دیگر که بسیار حائز اهمیت است استقبال کاربران از گوشی های منعطف است که باید دید چه بازخوردهایی به همراه خواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها