بررسی 4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم

0
496
بررسی 4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم

گوشی هوشمند میت 20 لایت یکی از جذاب ترین میان رده های سال جاری به شمار می رود، این گوشی هوشمند میان رده قابلیت های بسیار خوبی دارد که باعث می شود برتر از بسیاری میان رده های موجود در بازار محسوب شود. این گوشی هوشمند چند ماه پیش به صورت رسمی رونمایی شد و در اختیار کاربران قرار گرفت. هواوی برای این محصول قیمتی در حدود 300 یورو را در نظر گرفته و یکی از برترین محصولات این برند پرطرفدار به شمار می رود. در این بخش قصد داریم به بررسی 4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم، بپردازیم.

هواوی قصد دارد در سال جاری میلادی خود را به سامسونگ نزدیک کند و به عنوان برترین و پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند تبدیل شود. این کمپانی چینی با وجود مشکلات بسیار زیاد در ماه های اخیر موفقیت های قابل قبولی را به دست آورده و به نظر می تواند به این رویا دست پیدا کند.

پردازنده قدرتمند، اولین دلیلی که باعث می شود گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم

گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی از پردازنده هشت هسته ای و 12 نانومتری کایرین 710 بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای مالی G51 MP4 است و بدون شک می تواند از پس بسیاری از نیاز های کاربران برآید. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و هواوی میان رده خود را با رم 4 و 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز دارد.

صفحه نمایش با کیفیت گوشی های میت همواره مورد تایید کاربران است

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم صفحه نمایش با کیفیت این محصول است. هواوی برای میان رده خود از پنل صفحه نمایش LTPS بهره می برد، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است و بردیگی صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز جذابیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. هواوی برای میان رده خود از رزولوشن فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 409 استفاده کرده تا در کنار نسبت تصویر 19.5 به 9 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.پردازنده قدرتمند، اولین دلیلی که باعث می شود گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم

وزن بسیار مناسب در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند

گوشی هوشمند میت 20 لایت وزنی در حدود 172 گرم دارد، این گوشی هوشمند با وجود صفحه نمایش بزرگ و باتری بسیار بزرگ وزن مناسبی دارد، بیشتر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بالای 6 اینچی وزنی در حدود 190 گرم دارند که این محصول در مقایسه با آن ها شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

موضوع دیگری که به عنوان نقطه قوت این گوشی هوشمند به شمار می رود باتری این محصول است. به طور کلی عادت داریم گوشی های هوشمند با باتری کمتر از 3500 میلی آمپری را برای گوشی های میان رده این محصول مشاهده کنیم اما هواوی برای این محصول باتری لیتیوم پلیمری 3750 میلی آمپری را در نظر گرفته که از قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند، این گوشی هوشمند از پورت تایپ سی نیز بهره می بردو هواوی برای گوشی هوشمند میان رده خود قابلیت شارژ معکوس توسط گوشی های پرچمدار را نیز برای میان رده سری میت خود قرار داده است.

در کنار موارد یاد شده دلایل بسیاری وجود دارد که گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم به عنوان مثال دوربین اصلی این گوشی هوشمند کیفیت بسیار خوبی دارد و در بخش سیستم عامل نیز با وجود بهره مندی از اندروید 8 این گوشی هوشمند قابلیت به روز رسانی به اندروید 9 را نیز دارد.

گوشی هوشمند میان رده میت 20 لایت در بازار جهانی فروش بسیار خوبی دارد اما این گوشی هوشمند هنوز وارد بازار فروش کشور ما نشده است، این گوشی هوشمند قدرتمند در رنگ های آبی، مشکی و طلایی مشابه نسخه قبلی این گوشی هوشمند میان رده تولید شده و در بازار جهانی به فروش می رسد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند میت 20 لایت چیست؟ آیا این گوشی هوشمند 300 یورویی ارزش خرید بالایی دارد؟ نظر شما  در مورد ویژگی هایی که باعث می شود گوشی هوشمند میت 20 لایت هواوی بخریم چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها