تیزر جدید گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی خبر های فوق العاده ایی دارد

0
994
تیزر جدید گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی خبر های فوق العاده ایی دارد

تیزر جدید گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی خبر های فوق العاده ایی داردکالاسودا- تیزر جدید گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی باز هم خبر های خوبی را با خود به همراه دارد. به نظر می رسد شیائومی به زودی در بسیاری از بخش های اصلی گوشی های موبایل رکورد شکنی کند و محصول جدید خود را با رم نرم افزار ده گیگابایتی، اینترنت نسل پنجم و دوربین دو گانه سلفی روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند روز 25 اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

چند روز پیش شیائومی دو ویژگی منحصر به فرد خود را به صورت رسمی اعلام کرد

مدتی پیش خبری منشر شد که نشان می دهد می میکس 3  شیائومی از دو ویژگی منحصر به فرد بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد شد و باید موبایل Mi Mix 3 شیائومی را اولین گوشی هوشمند دانست که از این ویژگی منحصر به فرد بهره می برد. ویژگی دوم یکی غیر قابل پیش بینی بود و شیائومی به نظر می رسد قصد دارد موبایل Mi Mix 3 شیائومی را به اینترنت نسل پنجم مجهز کند.

نسل پنجم اینترنت همراه نیاز به مودم های خاصی دارد که تاکنون روی موبایل قرار نگرفته اما به نظر می رسد کمپانی مشهور کوالکام پروژه خود را به پایان رسانده و قصد دارد با همکاری شیائومی اولین موبایل مجهز به اینترنت نسل پنجم را روانه بازار کند. با این وجود باید شاهد این دو موضوع در کنار ظاهر یکپارچخ و تمام صفحه این گوشی هوشمند باشیم.

تیزر جدید گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی خبر های فوق العاده ایی دارد

اما این پایان ماجرا نیست و تیزر های رسمی امروز نشان می دهد این گوشی هوشمند با دو لنز 24 ماپیکسلی به عنوان دوربین سلفی روانه بازار فروش خواهد شد و بدون شک هیچ برندی توان رقابت با آن را نخواهد داشت.

آیا این گوشی هوشمند ویژگی خاص دیگری دارد؟

پاسخ این سوال کاملا مشخص است زیرا شیائومی قصد دارد با پرچمدار خود تاریخ سازی کند. در این میان می توان به دکمه مخصوص هوش مصنوعی این گوشی هوشمند اشاره کرد. این روز های تمام شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند بخشی از تمرکز خود را روی هوش مصنوعی قرار داده اند. البته این برند چینی اولین برند تولید کننده موبایل نیست که از یک دکمه مخصوص برای هوش مصنوعی استفاده می کند. این قابلیت کاربردی Xiao AI نام دارد که برای اولین بار روی گوشی موبایل Mi Mix 3 مورد استفاده قرار می گیرد.

البته گوشی موبایل Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمند مجهز به دکمه هوش مصنوعی نیست و قبل از این کمپانی ال جی ، سامسونگ و اچ تی سی نیز دکمه های را برای هوش مصنوعی در بخش دستیار صوتی در نظر گرفته بودند

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها