تصاویر جدید گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 30 اخبار جالبی به همراه دارد

0
658
گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 30 منتشر شد که حواشی مربوط به دوربین عکاسی این گوشی های هوشمند را پوشش می دهد. بر اساس این تصاویر، نسخه پرو این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه بهره می برد.

طبق تصاویر منتشر شده، گوشی هوشمند هواوی پی 30 با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. همچنین نسخه پرو این گوشی هوشمند با سه لنز مانند نسخه عادی و یک لنز ToF روانه بازار فروش خواهد شد. با این وجود باید دید پرچمداران سری پی هواوی می توانند لقب برترین گوشی موبایل را برای این کمپانی چینی محفوظ نگه دارند یا خیر.

بررسی تصاویر منتشر شده از هواوی پی 30

در مورد ساختار لنزهای هواوی پی 30 هنوز اخباری منتشر نشده است و باید دید هواوی و لایکا چه شرایطی را برای کاربران این برند چینی فراهم خواهند کرد. بر اساس این تصاویر، فلاش ال ای دی این گوشی هوشمند در زیر قاب دوربین سه گانه هواوی پی 30 قرار گرفته است تا شرایط مانند نسخه پی 20 پرو این کمپانی باشد.

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو

بررسی تصاویر منتشر شده از هواوی پی 30 پرو

ساختار لنزها در گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو با نسخه عادی این محصول کاملا متفاوت است. هواوی برای این پرچمدار از چهار لنز استفاده خواهد کرد. ساختار این چهار لنز بر اساس تصاویر منتشر شده به صورت عمودی خواهد بود و فلاش ال ای دی در کنار لنز دوم قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد بالای فلاش ال ای دی این گوشی هوشمند نیز سنسورهای لرزش گیر قرار دارند که باید منتظر ماند و دید چه شرایطی را برای این گوشی هوشمند پرچمدار ایجاد می کنند.

هواوی در سال جاری گوشی هوشمند میت 20 پرو را به عنوان پرچمدار سری میت خود روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند با وجود کیفیت بسیار بالا نتوانست امتیاز بهتری در مقایسه با پرچمدار سال گذشته این برند به دست آورد. با این وجود باید دید دیگر پرچمدار سال هواوی می تواند شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد کند یا گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو نیز با همین شرایط کار خود را به پایان می رساند.

نظر شما در مورد گوشی های پرچمدار هواوی پی 30 پرو و هواوی پی 30 چیست؟ آیا حضور لنزهای قدرتمند و پردازنده انحصاری این کمپانی چینی می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند و هواوی را به هدف اصلی خود یعنی نزدیک شدن به فروش برند سامسونگ و رسیدن به رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند برساند یا هواوی برای رسیدن به این هدف به زمان بیشتری نیاز دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها