گوشی هوشمند ویوو NEX 3 با قوی ترین پردازنده کوالکام رونمایی می شود

0
746
گوشی هوشمند ویوو NEX 3 با قوی ترین پردازنده کوالکام رونمایی می شود

ویوو NEX 3 در ماه آینده با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و همچنین اینترنت 5G به صورت رسمی رونمایی می شود. NEX 3 دارای صفحه نمایش waterfall با لبه های بسیار خمیده خواهد بود و در این بخش می توان شرایط بسیار خوبی را برای کاربران مهیا کند.

با این وجود اطلاعات کامل تری در مورد این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی ویبو فاش شده است و خبر از حضور لنز 64 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند می دهد، البته دوربین تنها ویژگی جذاب این محصول نخواهد بود و شاهد یک صفحه نمایش بزرگ و حضور پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس خواهیم بود.

نکته جالب توجه در مورد NEX 3 در نسخه 5G را باید مشخصات مشابه در بخش اندازه و وزن دستگاه دانست، تفاوتی که از نظر وزن در این بخش وجود دارد تنها یک گرم است که به دلیل وزن 218 گرمی آن تقریبا غیرقابل توجه خواهد بود.

ویوو NEX 3 دوربین بسیار قدرتمندی دارد

از نظر دوربین عکاسی این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی دارد و شاهد دو لنز 13 مگاپیکسلی در کنار لنز 64 مگاپیکسلی خواهیم بود، به نظر می آید این دو لنز را باید سنسور های تله فوتو و لنز با زاویه دید بسیار گسترده دانست. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این گوشی هوشمند را باید در بخش رم و حافظه داخلی آن دانست جایی که این گوشی هوشمند همانند نسخه 5G خود با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد.البته موبایل یاد شده در نسخه های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد و باید شاهد عرضه این محصول  با حافظه داخلی و رم کمتری نیز باشیم.

ویوو NEX 3 دوربین بسیار قدرتمندی دارد

با توجه به پردازنده قدرتمند این موبایل در کنار رم بسیار بالا و همچنین دوربین قدرتمند انتظار یک باتری بسیار خوب عجیب به نظر نمی آید و در این محصول شاهد باتری 4500 میلی آمپر خواهیم بود که از فناوری شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. این خبر تایید می کند که فناوری شارژ سریع 100 واتی که در گذشته گزارش داده شده بود درمرحله تحقیق و توسعه قرار دارد و هنوز مورد استفاده گوشی های موبایل قرار گرفته نخواهد شد.

موضوعی که هنوز مشخص نشده است را باید قیمت این محصول دانست با این وجود می توان حدس هایی در مورد قیمت این گوشی هوشمند هیجان انگیز داشت و با توجه به رویه قیمت گذاری برند ویوو باید قیمت هایی پایین تر از پرچمداران برند های دیگر را انتظار داشت. با این وجود در مورد گرانترین نسخه پرچمدار جدید ویوو می توان انتظار قیمتی در حدود 700 دلار برای این محصول را داشته باشیم و به نظر می رسد نسخه 5G این محصول نیز حدود 70 دلار گرانتر و نزدیک به 770 دلار در اختیار علاقه مندان این موبایل قرار گیرد.

حال باید دید این گوشی موبایل چه زمانی با چه قیمتی به صورت رسمی وارد بازار فروش می شود و چگونه می تواند از ویژگی های منحصر به فرد خود به بهترین شکل بهره مند شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها