گوشی هوشمند پرچمدار ال جی؛ جی 8 تینکیو با تمام قدرت وارد بازار فروش می شود

گوشی هوشمند پرچمدار ال جی به تازگی رونمایی شده است. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و به نظر می تواند به رقابت با برندهای پرفروشی مانند هواوی و سامسونگ بپردازد. این گوشی هوشمند قرار است در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار فروش شود و قیمتی در حدود 700 یورو خواهد داشت. حال قصد داریم به بررسی برخی بخش های این گوشی هوشمند پرچمدار بپردازیم.

گوشی هوشمند پرچمدار ال جی با صفحه نمایش باکیفیت و طراحی بسیار زیبا

کمپانی ال جی گوشی های هوشمند سال جاری خود را با طراحی بسیار زیبا روانه بازار فروش خواهد کرد. گوشی هوشمند جی 8 تینکیو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی پنل آمولد است. ال جی برای این گوشی هوشمند نسبت تصویر 19.5 به 9 را در نظر گرفته است و رزولوشن کواد اچ دی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند دارای تراکم پیکسلی 564 است که در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار قدرتمندتر به نظر می رسد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند پرچمدار ال جی دارای قابلیت های HDR 10 و Always On Display بوده و از شیشه گوریلا گلس نسخه پنجم بهره می برد.

پردازنده قدرتمند؛ همکاری هرساله با کمپانی کوالکام

گوشی هوشمند پرچمدار ال جی با پردازنده اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند مانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی با این پردازنده در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توان انتظار سرعت بسیار بالایی در پردازش نرم افزارها داشت. این گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. بر اساس اخبار موجود، گوشی هوشمند پرچمدار ال جی در دو نسخه روانه بازار فروش می شود؛ نسخه تک سیم کارت این پرچمدار دارای اسلات جداگانه کارت حافظه است، در صورتی که در نسخه دو سیم کارت کاربران قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را به جای سیم کارت دوم خود دارند.

گوشی هوشمند پرچمدار ال جی در بخش دوربین نیز قدرت مناسبی دارد. جی 8 تینکیو ال جی دارای لنزهای 12، 16 و 12 مگاپیکسلی است که لنز دوم قابلیت عکسبرداری فوق عریض و لنز سوم نیز به عنوان لنز تله فوتو خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک لنز هشت مگاپیکسلی با یک لنز ToF خواهد بود. حال باید دید ال جی می تواند شرایط خوبی را برای کاربران در بخش دوربین عکاسی رقم بزند یا خیر.

در کنار موارد یاد شده، می توان به باتری 3500 میلی آمپری این گوشی هوشمند اشاره کرد که از فناوری شارژ سریع نسخه سوم بهره می برد. همچنین پشتیبانی از استانداردهای نظامی و مقاومت در برابر آب اخبار خوبی را در مورد گوشی هوشمند پرچمدار ال جی در اختیار کاربران قرار می دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

16 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش