بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ؛ میان رده خوش قیمت و هیجان انگیز

1
11410
بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ؛ میان رده خوش قیمت و هیجان انگیز

بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ را باید یکی از جذاب ترین بررسی ها برای گوشی های هوشمند خوش قیمت و میان رده موجود در بازار جهانی دانست، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی در مقایسه با قیمت خود در اختیار کاربران قرار می دهد و شرایط جذابی را برای علاقه مندان ایجاد می کند.

با توجه به عرضه گوشی های هوشمند سری M و افزایش تعداد محصولات سری A سامسونگ میان رده های این برند در سری J به برگی از خاطرات کمپانی سامسونگ تبدیل شدند. این کمپانی مشهور برخی از گوشی های هوشمند خود را با نام هایی مانند  A نسخه 10، 20، 50 و… روانه بازار فروش می کند و بدون شک این محصولات می توانند فروش جذابی را برای این کمپانی مشهور به وجود آورند.

قیمت گوشی A20 سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند در کنار گوشی های خوش قیمت سامسونگ قرار می گیرد که می تواند در تعداد فروش این کمپانی کره ای نقش بسیار زیادی داشته باشد، این گوشی هوشمند در یک نسخه روانه بازار فروش می شود و سامسونگ قیمتی در حدود 200 یورو را برای این گوشی هوشمند بسیار زیبا در نظر گرفته است، قیمت این گوشی هوشمند رقابت با میان رده های برند شیائومی را بسیار جذاب می کند و به نوعی یک چالش جالب توجه برای خریداران به شمار می رود.برای بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان در این بخش کلیک کنید.

قیمت گوشی A20 سامسونگ در بازار ایران نیز خالی از لطف نیست، میان رده زیبای سامسونگ، قیمتی نزدیک به 2 میلیون و 700 هزار تومان دارد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند کمتر از سه میلیون تومان به شمار می رود، در نظر داشته باشید که میان رده های متعددی از برند سامسونگ در بازار ایران وجود دارد اما A20 با پشتیبانی از اندروید 9 به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می شود.قیمت گوشی A20 سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

مشخصات فنی گلکسی A20 سامسونگ

بررسی تخصصی Galaxy A20 را با بحث ظاهری این گوشی هوشمند آغاز می کنیم، این گوشی هوشمند دارای بریدگی قطره ای است که توانسته ظاهر یکپارچه ای برای این محصول ایجاد کند، این گوشی هوشمند مانند بسیاری از گوشی های سری A دارای ضخامت کمتر از 8 میلی متر است و ضخامت 7.8 میلی متری به جذابیت های این گوشی هوشمند کمک بسیاری می کند. قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز مانند بسیاری از میان رده های موجود در بازار ایران است و لنز های دوربین اصلی به شکل عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فلاش ال ای دی نیز در پایین این لنز ها قرار گرفته است.

جنس بدنه گلکسی A20 پلاستیکی است و سامسونگ از شیشه برای بخش رویی پنل استفاده شده ، این گوشی هوشمند 169 گرمی می تواند امتیاز های خوبی را در بخش گوشی های میان رده به دست آورد. سامسونگ برای میان رده خود 4 رنگ را در نظر گرفته است که حضور رنگ های مشکی، آبی، قرمز و مرجانی می تواند رنگ های جذابی برای کاربران به شمار رود و در روز هایی که برند هایی مانند آنر توجه زیادی روی ظاهر گوشی های هوشمند دارد می تواند یک نقطه قوت برای گوشی خوش قیمت و جدید سامسونگ به شمار رود.مشخصات فنی گلکسی A20 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی A20 سامسونگ را از نظر نرم افزاری

نقد و بررسی سامسونگ A20 را با موضوع سیستم عامل این محصول ادامه می دهیم، این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می کند و رابط کاربری وان نیز به بهبود شرایط کاربران کمک می کند، در مورد به روز رسانی اندروید نسخه های بعدی هنوز خبری برای این گوشی هوشمند منتشر نشده است. پشتیبانی از اندروید 9 یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند به شمار می رود، بیشتر این محصولات با نسخه اندروید 8 روانه بازار فروش می شوند و کاربران آن ها در بهترین حالت می توانند به روز رسانی اندروید 9 را دریافت کنند اما این گوشی هوشمند به طور پیش فرض این قابلیت را برای خریداران برند سامسونگ در نظر گرفته است.مشخصات فنی گلکسی A20 سامسونگ را از نظر نرم افزاری

بررسی سامسونگ A20 از نظر سخت افزاری

A20 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس است، نسبت تصویر 19.5 به و همچنین بریدگی صفحه نمایش قطره ای شرایط مناسبی را برای کاربران ایجاد می کنند. این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش آمولد بهره می برد. به طور کلی گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ را می توان برترین انتخاب برای کاربرانی دانست که صفحه نمایش اهمیت بسیار بالایی برای آن ها دارد.بررسی سامسونگ A20 از نظر سخت افزاری

بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ از نظر پردازنده

مرور مشخصات فنی گلکسی A20 سامسونگ را با بخش پردازنده ادامه می دهیم. A20 مانند بسیاری از گوشی های جدید سامسونگ با پردازنده های اگزینوس کمپانی سامسونگ در اختیار کاربران قرار می گیرد و خبری از همکاری با کمپانی کوالکام در این بخش نیست.

همانطور که بیان شد در بخش سخت افزار شرایط کمی متفاوت است و سامسونگ برای گوشی هوشمند میان رده خود از پردازنده اگزینوس 7884 استفاده کرده حضور این پردازنده در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم 3 می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند. سامسونگ میان رده خود را در یک نسخه روانه بازار فروش کرده و این بار خبری از عرضه گوشی های هوشمند با مدل های مختلف نیست. با این وجود گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ قابلیا پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت را دارد. . البته این موضوع را باید در نظر گرفت که اگر نیاز به حافظه داخلی و رم بالاتری دارید به نظر گزینه های بهتری می توانید در بازار جهانی داشته باشید.بررسی تخصصی گلکسی A20 سامسونگ از نظر پردازنده

بررسی سامسونگ A20 از نظر دوربین

پس از موارد یاد شده نوبت به بررسی دوربین این گوشی هوشمند می رسد. گوشی های هوشمند سری A سامسونگ همواره در بخش دوربین موفقیت های بسیاری داشته اند. گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ دارای دوربین دوگانه است و حضور لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.9 ئ لنز 5 مگاپیکسلی برای دوربین عمق تصویر شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد و در بخش دوربین سلفی نیز لنز 8 مگاپیکسلی را مشاهده می کنیم که دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2 است.

میان رده جذاب سامسونگ قابلیت فیلم بردرای فول اچ دی را برای کاربران مهیا می کند،البته در این میان قال ذکر است که صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن صفحه نمایش اچ دی پلاس است.بررسی سامسونگ A20 از نظر دوربین

نقد و بررسی سامسونگ A20 از نظر باتری

گوشی موبایل A20 در بخش باتری قدرت نمایی جالب توجهی دارد و در این بخش قصد داریم به بررسی باتری این گوشی هوشمند میان رده بپردازیم. سامسونگ در بخش باتری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. در این گوشی موبایل شاهد عرضه این گوشی هوشمند با باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است. این باتری بدون شک برترین انتخاب برای میان رده سامسونگ است. این گوی هوشمند قابلیت شارژ سریع 15 واتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای یک میان رده خوش قیمت سامسونگ خبر جالب توجهی به شمار می رود.نقد و بررسی سامسونگ A20 از نظر باتری

گوشی موبایل سامسونگ A20 از اینترنت 4.5G پشتیبانی می کند؟

یکی از بزرگترین مشکلات گوشی هوشمند A20 را باید عدم پشتیبانی از اینترنت 4.5G دانست. این گوشی هوشمند برخلاف نسخه های گران قیمت تر از این قابلیت پشتیبانی نمی کند و از LTE Cat4 با سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت بهره می برد. البته در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند یک محصول ارزان قیمت است و عدم حضور این ویژگی به نظر غیر منطقی نیست.

در انتهای این بخش قصد داریم به مزایا و معایب سامسونگ A20 بپردازیم. البته در نظر داشته باشید که این ویژگی های مثبت و منفی ممکن است برای شما اولویت به شمار نرود ولی پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گوشی هوشمند مورد نیاز خود آن ها را مرور کنید.گوشی موبایل سامسونگ A20 از اینترنت 4.5G پشتیبانی می کند؟

مزایای گلکسی A20 سامسونگ

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 ام
  • باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
  • پشتیبانی از اندروید 9
  • عرضه در رنگ های مختلفمزایای گلکسی A20 سامسونگ

معایب گلکسی A20 سامسونگ

بررسی معایب گلکسی A20 سامسونگ شاید کمی منطقی نباشد زیرا این گوشی هوشمند قیمت پایین تری دارد و بدون شک در مقایسه با نسخه های گران قیمت تر ضعیف تر است با این وجود دارای برخی نقاط ضعف است که آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • عدم پشتیبانی از اینترنت 4.5G
  • عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
  • صفحه نمایش اچ دی پلاس
  • حافظه داخلی کمتر در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند رقیب

در این بخش به طور کلی به بررسی گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ پرداختیم، با تمام ویژگی های مثبت و منفی این گوشی هوشمند را باید یکی از بهترین خرید های کاربران در رده قیمتی تا سه میلیون تومان در بازار ایران و حدود 200 یورو در بازار جهانی دانست.

نظر شما در مورد این گوشی موبایل چیست؟ آیا A20 بهترین انتخاب برای خرید یک گوشی خوش قیمت است یا برند هایی مانند نوکیا و هواوی شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد می کنند؟؟ آیا گوشی های خوش قیمت سری A می تواند شرایط خوبی را برای این کمپانی مشهور به دست آورد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
بهرام
بهرام
4 سال پیش

سلام من بین هوآوی Y7 و سامسونگ A20 گیر کردم میشه راهنماییم کنید لطفا،خب دوربین مهمه ولی مگه دوربین هوآوی بده?????من واسم ظاهر گوشی هم مهمه که خب هوآوی رو بیشتر دوست دارم،ولی موبایل فروشیا میگن اشتباه میکنی بین این 2 تا هوآی روانتخاب کنی،لطفا سریع جواب بدید