گوشی هوشمند گلکسی A8s؛ خاص ترین موبایل با صفحه نمایشی چشم نواز

1
2005

تمام مشخصات مربوط به گوشی هوشمند گلکسی  A8s رویت شد. در حال حاضر مشخصات این میان رده سامسونگ منتشر شده است و به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه این گوشی هوشمند و فروش بسیار خوب آن باشیم. روز گذشته تصویری از اسکرین شات گوشی گلکسی  A8s منتشر شد که اخبار جالبی را برای کاربران به همراه دارد.
مهم ترین موضوعی که در این اسکرین شات نشان داده می شود نوار وضعیت یا همان نوار نوتیفیکیشن است. دوربین این گوشی هوشمند در بالا، سمت چپ قرار دارد و در نتیجه این بخش از نوار وضعیت خالی خواهد بود. اگر کمی به این تصویر نگاه کنیم متوجه می شویم که نوار به صورت کامل بالای صفحه نمایش قرار ندارد و یک مقدار فاصله میان لبه های بالایی و این نوار وجود دارد که به نظر می رسد برای تقارن صفحه نمایش این گوشی موبایل است.
امروز خبر دیگری نیز منتشر شد که نشان می دهد میان رده جدید سامسونگ بدون جک 3.5 میلی متری روانه بازار فروش خواهد شد. با وجود این، باید شاهد نسل جدیدی از هندزفری های این کمپانی برای گلکسی A8s باشیم. این گوشی هوشمند به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است و باید شاهد عرضه این گوشی موبایل با شماره مدل SM-G8870 باشیم.

گلکسی A8s با چه صفحه نمایشی روانه بازار فروش می شود؟

گلکسی A8s با صفحه نمایش 6.4 اینچی روانه بازار فروش خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند به دلیل بهره گیری از پنل های LCD و نوع جدیدی به نام Infinity O این روزها بسیار مورد توجه کاربران و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند رزولوشن فول اچ دی پلاس را در نظر گرفته تا بتواند پیشرفت خود را در بخش صفحه نمایش به رخ رقبا بکشد.
البته صفحه نمایش، تنها ویژگی خاص این گوشی هوشمند نیست؛ حضور سه لنز برای دوربین اصلی یک موضوع بسیار هیجان انگیز خواهد بود. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از لنزهای 24، 10 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. البته هنوز نوع این لنزها و کاربرد آنها به صورت رسمی اعلام نشده است. سامسونگ سابقه ساخت میان رده با سه لنز را دارد و اگر شرایط قبلی لنزهای خود را تغییر ندهد، باید شاهد لنز اصلی 24 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی و دو لنز دیگر برای عمق تصویر و لنز فوق عریض باشیم.
این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 روانه بازار فروش خواهد شد. حضور رم نرم افزاری شش گیگابایتی نیز تضمین کننده فروش بالای این میان رده هیجان انگیز خواهد بود. بر اساس اخبار موجود، این گوشی موبایل با حافظه داخلی 128 گیگابایتی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
قلی
قلی
5 سال پیش

فروش خوب ؟ حداقل تو ایران فکر نکنم چون 7یا هشت میلون پولشه