چرا گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم؛ بررسی ارزان ترین موبایل سامسونگ

1
2596
چرا گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم؛ بررسی ارزان ترین موبایل سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی J4 Core یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران است. این گوشی هوشمند در بازار با قیمتی در حدود 2میلیون تومان به فروش می رسد. با وجود ویژگی های خوب این گوشی هوشمند، این محصول ضعف هایی دارد که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

رم نرم افزاری یک گیگابایتی؛ مهم ترین نقطه ضعفی که باعث می شود گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم

در حال حاضر گوشی های هوشمند با رده قیمت 2میلیون تومان با رم های دو و سه گیگابایتی روانه بازار فروش می شوند. از این رو خرید یک گوشی هوشمند با رم یک گیگابایتی که باعث می شود نرم افزارهای خاصی را نتوان روی این گوشی موبایل نصب کرد، گزینه مناسبی نخواهد بود.

پردازنده ضعیف در مقایسه با سایر رقبا

یکی از دلایل دیگری که باعث می شود گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم، پردازنده ضعیف این محصول است. کمپانی سامسونگ برای این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون 425 را در نظر گرفته است. این در حالی است که برندهای موبایل با این رده قیمتی از پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برند. به طور کلی این پردازنده ضعیف تر از برندهای رقیب به خصوص چینی ها است.رم نرم افزاری یک گیگابایتی؛ مهم ترین نقطه ضعفی که باعث می شود گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم

دوربین تکی؛ یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند گلکسی J4 Core نخریم

گوشی های هوشمند در این رده قیمت معمولا با لنزهای دوگانه روانه بازار فروش می شوند؛ به طور کلی این گوشی های هوشمند با لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شوند، اما سامسونگ برای این محصول خود تنها از یک لنز هشت مگاپیکسلی بهره می برد؛ لنزی که حداقل روی کاغذ یک نقطه ضعف برای این گوشی هوشمند محسوب می شود.

نبود حسگر اثر انگشت؛ خاص ترین نقطه ضعف گوشی هوشمند گلکسی J4 Core

این روزها تمام کاربران گوشی های هوشمند از حسگر اثر انگشت استفاده می کنند. این گوشی هوشمند را می توان از معدود گوشی های هوشمندی در نظر گرفت که از حسگر اثر انگشت بهره نمی برد. البته حسگر اثر انگشت تنها سنسوری نیست که این گوشی هوشمند از آن بهره نمی برد. به طور کلی گوشی ارزان قیمت سامسونگ سنسورهای خاصی ندارد و تنها از حسگرهای شتاب سنج و مجاورت بهره می برد.

در مقاله بالا برخی از نقاط ضعف این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار دادیم، با این وجود این گوشی هوشمند برخی ویژگی های مثبتی نیز دارد که باعث می شود طرفداران گوشی های اندرویدی به خصوص برند سامسونگ برای خرید این گوشی هوشمند اقدام کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
احمد
احمد
3 سال پیش

من دوساله خریدمش گوشی بادوامیه اما اگر اهل بازی هستید اصلا نمیتونید رو این گوشی حساب کنید