گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ به زودی روانه بازار می شود

0
1329
گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ به زودی روانه بازار می شود

آخرین گوشی هوشمند سری M سامسونگ روز 27 فوریه به صورت رسمی رونمایی می شود. این گوشی هوشمند پس از گلکسی M10 و M20، سومین گوشی هوشمند سری M است که قرار است در روزهای اخیر به صورت رسمی وارد بازار فروش شود. گوشی هوشمند گلکسی M30 را می توان قدرتمندترین گوشی هوشمند سری M سامسونگ نیز نامید.

مدتی پیش سامسونگ تصمیم گرفت گوشی های هوشمند میان رده وارزان قیمت خود را ساماندهی کند، از این رو سری M را روانه بازار فروش کرد. به نظر می رسد این سری از گوشی های سامسونگ شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزنند. امروز نیز خبری اعلام شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند روز 27 فوریه در هندوستان رونمایی می شود.

گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش سوپرآمولد 6.4 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. گوشی هوشمند جدید سامسونگ به صفحه نمایش Infinity U مجهز شده و به نظر می رسد این گوشی هوشمند گران ترین محصول سری M باشد.

بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند به دوربین سه گانه مجهز می شود. این گوشی هوشمند از لنزهای 13، 5 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد و سامسونگ لنز 16 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی این محصول خود در نظر گرفته است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش دوربین عکاسی رقیبی جدی برای میان رده های هواوی در نظر گرفته شود.گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

گوشی هوشمند گلکسی M30 مجهز به پردازنده اگزینوس 7904 است و در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند در دو نسخه 64 گیگابایتی با رم چهار گیگابایتی و حافظه 128گیگابایتی با رم شش گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پردازنده می تواند شرایط خوبی را برای کاربران مهیا کند.

باتری 5000میلی آمپری؛ یک ویژگی بسیار خوب برای گوشی های هوشمند سری M

گوشی هوشمند یاد شده از یک باتری بسیار خوب 5000 میلی آمپری بهره می برد. این باتری بسیار بزرگ در بخش تبلیغاتی کمک بسیاری به فروش این گوشی هوشمند می کند. این باتری بسیار خوب یک نکته منفی نیز دارد؛ این ظرفیت باتری می تواند باعث سنگین شدن وزن این گوشی هوشمند شود.

در مورد سایر مشخصات این گوشی هوشمند و قیمت آن هنوز خبری به صورت رسمی منتشر نشده است اما به نظر می رسد این گوشی موبایل با قیمتی در حدود 300 تا 350 دلار روانه بازار فروش شود.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین و پردازنده بسیار خوب می تواند فروش بالاتری در مقایسه با برندهای رقیب به دست آورد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها