گران ترین گوشی هوشمند گیمینگ چقدر طرفدار خواهد داشت؟

0
1280

کالاسودا- پیش فروش گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس آغاز شد. کمپانی ایسوس که مدتی پیش گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام ROG رونمایی کرده بود در آن زمان خبری را در مورد عرضه این گوشی قدرتمند و قیمت آن اعلام نکرد . حال امروز خبری منتشر شده است که خبر از آغاز پیش فروش این موبایل قدرتمند در فنلاند را دارد. گوشی هوشمند ROG با قیمتی ماشبه آیفون ایکس روانه بازار خواهد شد و باید دید که این گوشی گیمینگ با چه استقبالی رو به رو خواهد شد. البته باید دید گوشی گیمینگ ایسوس با قیمت ۹۹۹ یورویی می تواند خواسته های این برند قدرتمند را برطرف کند یا تنها آغازی برای ساخت گوشی های گیمینگ است.

سال ۲۰۱۸ را باید سال تولد گوشی های گیمینگ دانست موبایل های قدرتمند از نظر پردازنده و باتری و عموما متوسط در بخش دوربین وعلت  آن هم به دلیل پایین آوردن قیمت گوشی های پرسرعت است. گوشی هوشمند ROG در فنلاند با قیمت ۹۹۹ یورو پیش فروش خواهد شد و در کنار این گوشی هوشمند هدست دلتای ۱۹۹ یورویی این برند نیز وجود دارد که باعث می شود کمی از بالابودن قیمت این موبایل خوش ساخت کاسته شود.

گوشی گیمینگ ROG مانند تمام گوشی های گیمینگ سال از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد تا بتواند سخت ترین بازی ها و گرافیکی ترین نرم افزار ها را به آسانی اجرا کند . این گوشی زیبا در نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی و ۵۱۲ با رم نرم افزاری ۸ گیگابایتی بدون شک کامل ترین گوشی موبایل دربخش سخت افزاری است . این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد و برای اجرای برترین نرم افزار های گرافیکی بسیار مناسب است. نکته قابل توجه را می توان پنل صفحه نمایش این گوشی گیمینگ دانست که صفحه نمایش AMOLED بدون شک جذابیت های بسیاری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

در بخش دوربین اما باید انتظار یک گوشی میان رده را داشت جایی که گوشی هوشمند ROG از دو لنز ۱۲ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل برای دوربین اصلی استفاده کرده است و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز هشت مگاپیکسل خواهد بود.اما در بخش باتری نیز این برند مشهور برترین اقدام را انجام داده است و از یک باتری لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده تا بتواند در زمان اجرای بازی های گرافیکی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد .

حال با این شرایط باید دید ایا کاربران و علاقه مندان گوشی گیمینگ حاضر به پرداخت این قیمت بالا هستندیا ترجیح می دهند که گوشی های مخصوص بازی را با قیمت های ارزان تری خریداری کنند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را به آیفون ایکس ترجیح می دهید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها