4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم

0
1630
4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم

گوشی هوشمند A6 Plus یکی از محصولاتی است که کمپانی سامسونگ در نیمه دوم سال 2018 روانه بازار فروش کرد. این کمپانی کره ای که در بازار موبایل جهانی حرف اول را می زند، برای گوشی هوشمند میان رده A6 Plus خود ویژگی های مناسبی را در نظر گرفته است. امروز قصد داریم چهار دلیل برای اینکه گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم را مورد بررسی قرار دهیم.

صفحه نمایش باکیفیت؛ مهم ترین دلیل برای اینکه گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم، صفحه نمایش این محصول است. کمپانی سامسونگ که به ساخت صفحه نمایش های باکیفیت شهرت دارد، برای این گوشی هوشمند صفحه نمایش سوپرآمولد را مورد استفاده قرار داده است. این گوشی هوشمند شش اینچی از نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره می برد. این صفحه نمایش رزولوشن بسیار خوبی نیز دارد که مورد تایید کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش Always On Display بهره می برد.

باتری 3500 میلی آمپری؛ یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم، باتری بسیار خوب این محصول است. کمپانی سامسونگ برای این گوشی هوشمند یک باتری 3500 میلی آمپری را در نظر گرفته است که نسبت به پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 450 و نوع صفحه نمایش این محصول بسیار عالی خواهد بود. باتری این گوشی میان رده از جنس لیتیوم یونی است.صفحه نمایش باکیفیت؛ مهم ترین دلیل برای اینکه گوشی هوشمند A6 Plus سامسونگ بخریم

دوربین دوگانه و باکیفیت؛ سامسونگ به سمت ساخت دوربین های دوگانه می رود

کمپانی سامسونگ در سال 2018 برای ساخت گوشی های هوشمند خود سراغ دوربین دوگانه رفت. این کمپانی کره ای برای گوشی هوشمند خود لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که مورد تایید کاربران قرار گرفته است. لنز اصلی این گوشی هوشمند از گشودگی دریچه دیافراگم 1.7 بهره می برد که برای عکاسی بسیار مناسب است.

ظاهر بسیار زیبا با بدنه فلزی؛ رمز موفقیت کمپانی سامسونگ

بدون شک ظاهر گوشی هوشمند یکی از مهم ترین دلایل برای خرید یک گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند از ظاهر یکپارچه و بسیار زیبایی بهره می برد و بدنه فلزی این محصول نیز حس خوبی را به کاربران القا می کند. این گوشی هوشمند با رنگ های آبی، بنفش کم رنگ، مشکی و طلایی عرضه می شود.

این گوشی هوشمند در کنار بهترین گوشی های میان رده است و برای بررسی بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون در بازار می توانید با ما همراه شوید

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی هوشمند را دارید؟ کدام گوشی های میان رده را رقیبی جدی برای این میان رده سامسونگ می دانید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها