چرا گوشی هوشمند Honor 8C بخریم؟

0
818
چرا گوشی هوشمند Honor 8C بخریم؟

گوشی هوشمند Honor 8C یکی از برترین گوشی های خوش قیمت سال 2019 به شمار می رود. این گوشی هوشمند، متناسب با قیمتش شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. امروز قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند Honor 8C بخریم.

قیمت؛ عاملی تاثیرگذار در اینکه گوشی هوشمند Honor 8C بخریم

بدون شک اولین موضوعی که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 8C بخریم، قیمت بسیار مناسب این گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 170 یورو روانه بازار فروش می شود. این قیمت متناسب با ویژگی های این محصول یکی از برترین خریدها برای کاربرانی محسوب می شود که قصد دارند یک گوشی هوشمند باکیفیت را با قیمتی مناسب بخرند.

باتری 4000 میلی آمپری؛ یک باتری بزرگ برای این گوشی خوش قیمت آنر

گوشی های خوش قیمت آنر همواره باتری بسیار خوبی داشته اند. در این مورد نیز باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند یکی از دلایلی است که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 8C بخریم. این باتری بسیار بزرگ برای یک گوشی خوش قیمت با پردازنده 14 نانومتری کمپانی کوالکام بدون شک شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند.قیمت؛ عاملی تاثیرگذار در اینکه گوشی هوشمند Honor 8C بخریم

دوربین دوگانه؛ یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با دو لنز

یکی از دلایلی که باعث می شود این گوشی هوشمند را انتخاب کنیم، دوربین دوگانه این گوشی هوشمند است. کمپانی هواوی برای این گوشی هوشمند لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. این لنزها قبلا برای گوشی های دیگر این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته و شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده اند. از طرفی دیگر، حضور لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند بسیار جالب توجه خواهد بود.

رم چهار گیگابایتی؛ دلیل مهم دیگری که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 8C بخریم

گوشی های هوشمند خوش قیمت موجود در بازار با حدود قیمت کمتر از 200 یورو معمولا با رم سه گیگابایتی روانه بازار فروش می شوند. با این حال این گوشی هوشمند با رم چهار گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. هواوی برای این گوشی هوشمند از رم چهار گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین این گوشی هوشمند در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. در کنار این مشخصات، استفاده از پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 632 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی روانه بازار فروش می شود. همچنین با توجه به فروش خوب نسخه قبلی این گوشی هوشمند در بازار ایران، بدون شک این گوشی هوشمند نیز مورد تایید کاربران خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها