بررسی تخصصی Honor 8X Max از نظر مشخصات فنی و قیمت

0
3604
بررسی تخصصی Honor 8X Max از نظر مشخصات فنی و قیمت

بررسی تخصصی Honor 8X Max برای علاقه مندان موبایل های با صفحه نمایش بسیار بزرگ جذابیت زیادی دارد. کمپانی چینی هواوی قابلیت های منحصر به فردی را برای گوشی هوشمند Honor 8X Max  در نظر گرفته ، این گوشی هوشمند به همراه Honor 8Xقصد دارند جانشین های بسیار خوبی برای موبایل آنر هفت ایکس باشند. این گوشی هوشمند به زودی در کنفرانس IFA برلین رونمایی می شود

8X Max  با صفحه نمایش بسیار بزرگ در بازار کشور چین با نام Huawei Enjoy Max عرضه می شود و کمپانی هواوی قصد دارد با اسخت این محصول شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ ایجاد کند، گوشی هوشمند Honor 8X Max در لیست فروش گوشی های موبایل JD.com قرارگرفته و برخی از ویژگی های آن بسیار جالب توجه است.

این گوشی هوشمند دارای اسپیکر های استریو و صفحه نمایش بسیار بزرگ است. این دو موضوع بسیاری از کاربران علاقه مند به پخش فیلم در گوشی موبایل را به خود جلب می کند، البته این نکته قابل توجه است که هواوی اعلام کرده گوشی هوشمند جدید خود ابعادی مشابه گوشی های موبایل ۶.۳ اینچی دارد و بیش از 80 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه موبایل در نظر گرفته شده است.

کمپانی چینی هوآوی مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد رونمایی از گوشی هوشمند Honor 8X  روز ۵ سپتامیر است و کاربران و علاقه مندان سری آنر می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

بررسی تخصصی Honor 8X Max

بررسی Honor 8X Max از نظر ظاهری

از نظر ظاهری این گوشی صفحه نمایش ۷.۱۲ اینچی مجهز به یک بریدگی صفحه نمایش است. در فهرست گوشی های هوشمند JD.com ویژگی های دیگر گوشی هوشمند Honor 8X Max مشخص شده است. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

زمانی که گوشی هوشمند بسیار بزرگ آنر را مشاهده می کنید به سرعت ظاهر زیبای آن مورد توجه شما قرار می گیرد و زمانی که صفحه نمایش روشن می شود شرایط ایده الی را برای پخش ویدئو مشاهده خواهید کرد، با این وجود این گوشی موبایل ساختاری مانند بسیاری از محصولات کمپانی هواوی دارد و بریدگی صفحه نمایش و قاب پشتی یک پارچه که شامل لنز های دوگانه است که به صورت عمودی در قاب قرار گرفته اند و حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی برای کاربران قابل پیش بینی است.

بررسی Honor 8X Max از نظر ظاهری

قیمت گوشی Honor 8X Max در بازار جهانی چقدر است؟

قیمت Honor 8X Max را باید یکی از ویژگی های برتر این گوشی هوشمند دانست، به طوری که بسیاری از کاربران که قصد خرید یک تبلت مقرون به صرفه و خوش ساخت دارند این محصول می تواند جایگزین خوبی به شمار رود. این گوشی هوشمند در بازار جهانی قیمتی در حدود 350 دلار قیمت دارد، این موضوع روی فروش 8x max تاثیر بسیار زیادی دارد.

Honor 8X Max دارای نسخه های مختلفی است، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که نسخه 128 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد، در بازار ایران نیز Honor 8X Max فروش مناسبی را در قسمت گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ دارد. این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز قیمتی در حدود 4 میلیون و پانصد هزار تومان دارد و با 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قیمت گوشی Honor 8X Max در بازار جهانی چقدر است؟

بررسی گوشی Honor 8X Max از نظر سخت افزاری

8x max همانطور که بیان شد دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 7.12 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است، این رزولوشن در کنار تراکم پیکسلی 350 و همچنین نسبت تصویر 83.4 شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند، آنر نسبت تصویر 18.7 به 9 را برای میان رده خود در نظر گرفته که یک خرید بسیار خوب در این زمینه به شمار می رود.

بر اساس اخبار منتشر شده وزن این گوشی هوشمند در حدود 210 گرم است و با وجود اینکه در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند وزن بیشتری دارد اما در مقایسه با تبلت ها بسیار جالب توجه به شمار می رود.

از نظر پردازنده نیز آنر 8 ایکس مکس شرایط خوبی دارد و هواوی با بهره گیری از اسنپدراگون 636 و همچنین نسخه های متعدد می تواند به خوبی تمام نیاز های کاربران را برطرف کند. این گوشی هوشمند از قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان به جای سیم کارت دوم از کارت حافظه جانبی استفاده کرد.

بررسی گوشی Honor 8X Max از نظر سخت افزاری

مرور ویژگی های Honor 8X Max در بخش دوربین عکاسی

honor 8x max دارای لنز 16 مگاپیکسلی است و همچنین حضور لنز 2 مگاپیکسلی نیز می تواند در بخش عکس برداری بوکه به کاربران کمک بسیار خوبی کند؛ دوربین سلفی نیز شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی با F/2.0 است که شرایط جالبی را در مقایسه با گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگ ایجاد می کند.

به طور کلی دوربین این گوشی هوشمند را نمی توان یک ویژگی برتر از این محصول دانست، اما تمرکز بسیار زیاد روی بخش صفحه نمایش و همچنین باتری به خوبی این موضوع را نشان می دهد که این گوشی هوشمند را باید کمی بهتر از تبلت های گران قیمت موجود در بازار دانست.

مرور ویژگی های Honor 8X Max در بخش دوربین عکاسی

بررسی تخصصی Honor 8X Max از نظر باتری

در انتهای این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های باتری این گوشی هوشمند بپردازیم، کمپانی هواوی برای میان رده آنر باتری 5000 میلی آمپری را در نظر گرفته است، این باتری قدرتمند که از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد بدون شک به یکی از ارکان موفقیت این گوشی هوشمند تبدیل می شود.

در این بخش به بررسی آنر 8 ایکس مکس پرداختیم، اگر از علاقه مندان گوشی های صفحه نمایش بسیار بزرگ هستید این گوشی هوشمند می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما در این زمینه اعلام شود.

بررسی تخصصی Honor 8X Max از نظر باتری

نظر شما در مورد honor 8x max چیست؟ بهترین و ضعیف ترین ویژگی این گوشی هوشمند را در بخش کامنت ها اعلام کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها