گوشی هوشمند Meizu X8 رقیبی برای تمام گوشی های ارزان قیمت

0
1831
گوشی هوشمند Meizu X8 رقیبی برای تمام گوشی های ارزان قیمت

گوشی هوشمند Meizu X8 رقیبی برای تمام گوشی های ارزان قیمتکالاسودا- گوشی هوشمند Meizu X8 در چند روز آینده رونمایی می شود. این گوشی هوشمند که از ماه سپتامبر سروصدای بسیاری ایجاد کرد و اخبار زیادی پیرامون عرضه این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 ایجاد شده بود حال تا کمتر از چند روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود. این کمپانی قدرتمند چینی قیمت این محصول را 230 دلار اعلام کرده که برای گوشی هوشمند Meizu X8 بسیار منطقی خواهد بود.

گوشی هوشمند Meizu X8 چه زمانی رونمایی می شود؟

گوشی هوشمند Meizu X8 در روز دوشنبه 15 اکتبر روانه بازار فروش می شود. میزو قصد دارد ساعت 10 صبح طی یک مراسمی در چین این گوشی هوشمند را رونمایی کند. بر طبق ادعای این کمپانی پیش فروش این گوشی هوشمند 19 سپتامبر آغاز می شود اما هنوز خبری از زمان عرضه رسمی این گوشی هوشمند به صورت رسمی اعلام نشده است.

Meizu X8 در تمام مسائل قدرتمند خواهد بود؟

این گوشی هوشمند در بسیاری از موارد مفرون به صرفه خواهد بود و ویژگی های این میان رده برترین خاصی نسبت به رقبای خود دارد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.2 اینچی و رزولوشن 1080 در 2220 روانه بازار می شود. این گوشی هوشمند در دو نسخه متفاوت روانه بازار می شود که اولین نسخه رم نرم افزاری چهار گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نسخه دیگر نیز با رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. طبق اعلام این کمپانی نسخه 128 گیگابایتی با رم نرم افزاری شش گیگابایتی نیز در تعدادی محدود وارد بازار چین می شود. نسخه های 64 گیگابایتی با رم شش قیمتی در حدود 260 و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 288 دلار روانه بازار می شود.

گوشی هوشمند Meizu X8 رقیبی برای تمام گوشی های ارزان قیمت

این محصول شرکت میزو با اندروید هشت روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند دوربین های شبیه به گوشی ارزان قیمت سری آنر دارد و باید شاهد دو لنز برای دوربین اصلی این محصول باشیم. این گوشی هوشمند دارای لنز های 12 و 5 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی بسیار قدرتمند خواهد بود و یک لنز 20 مگاپیکسلی نیز وظیفه عکس برداری سلفی را دارد. کمپانی چینی میزو از یک باتری 3210 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند استفاده کرده که به نظر ظرفیت باتری بسیار خوبی خواهد بود.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها