گوشی هوشمند Razer Phone 2 در هالیوود رونمایی می شود

0
479

کالاسودا- گوشی هوشمند Razer Phone 2 در هالیوود رونمایی می شود. امروز دعوتنامه های رونمایی از این گوشی هوشمند منتشر شذ که نشان می دهد این کمپانی قدرتمند مانند تمام برند های قدرتمند موبایل در ماه اکتبر روزهای هیجان انگیزی را سپری خواهد کرد. این کمپانی قدرتمند قصد دارد گوشی هوشمند Razer Phone 2 را در روز 10 اکتبر رونمایی کند.

در این دعوتنامه بر خلاف دعوتنامه سامسونگ که پر از رمز و ابهام است همه ماجرا را به صورت کلی بیان کرده است. این رونمایی در ساعت 6.30 دقیقه آغاز می شود و تقریبا 90 دقیقه زمان می برد.

گوشی هوشمند Razer Phone 2 چه ویژگی های دارد؟

با توجه به بنچمارک AnTuTu این گوشی هوشمند یکی از قدرتمند ترین موبایل های بازار جهانی خواهد بود. گوشی هوشمند Razer Phone 2 از پرچم دار سال گذشته کوالکام به عنوان هسته ی اصلی پردازشی این دستگاه استفاده کرده است. این پردازنده بسیار قدرتمند برای تمام نرم افزارهای موجود در استور رسمی گوگل فوق العاده است و بدون هیچ مشکی تمام نیاز های کاربران را برطرف می کند. با این وجود عرضه گوشی های هوشمند مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون 855 و کایرین 980 در ماه های آینده بدون شک اجازه قدرتنمایی زیادی به این گوشی هوشمند پرطرفدار نمی دهد.

این کمپانی برای موبایل جدید خود از رم نرم افزاری هشت گیگابایتی استفاده می کند و عرضه این گوشی هومشند با 512 گیگابایت حافظه داخلی بدون شک خبر بسیار خوبی برای کاربران محسوب می شود. گوشی هوشمند Razer Phone 2 در این بخش فوق العاده ظاهر خواهد شد و با این مشخصات در کنار پشتیبانی از اندروید هشت یکی از برترین گوشی های هوشمند بازار خواهد بود.

گوشی هوشمند Razer Phone 2 دارای رزولوشن 1440 در 2560 است و نسبت تصویر 16 به 9 از معدود گوشی های هوشمند سال جدید است که از قابلیت ناچ برخوردار نمی شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند به دلیل قابلیت های مخصوص گوشی های گیمینگ صفحه نمایش بسیار خوبی را برای کاربران فراهم  می کند. هنوز خبری از قابلیت های دیگر این گوشی هوشمند از جمله دوربین ها و اندازه صفحه نمایش منتشر نشده و باید منتظر انتشار اخبار مرتبط با این گوشی هوشمند باشیم. قیمت نسخه قدیمی این گوشی هوشمند با قیمت حدود 750 یورو در اختیار کاربران قرار گرفت و به نظر باید شاهد نسخه جدید این موبایل با قیمتی بالاتر باشیم.

در ماه اکتبر شاهد رونمایی از پرچمداران ال جی و هوآوی خواهیم بود و سامسونگ نیز میان رده ی خود را با چهار دوربین روانه بازار فروش می کند به نظر می رسد در روز های آینده شاهد خبر های بسیار جالبی در مورد گوشی های هوشمند باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها