گوشی هوشمند Realme X2 با باتری بسیار بزرگ و شارژ سریع 30 واتی عرضه می شود

0
233
گوشی هوشمند Realme X2 با باتری بسیار بزرگ و شارژ سریع 30 واتی عرضه می شود

گوشی هوشمند Realme X2 با باتری 4000 میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از فناوری VOOC Flash Charge 4.0 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. این گوشی هوشمند که روز 24 سپتامبر رونمایی می شود به نظر به یکی از بهترین میان رده های سال تبدیل خواهد شد.

Realme را می توان یکی از برند های دانست که در سال های آینده به نظر می رسد بتواند فروش خوبی را در بازار جهانی به دست آورد، این برند که یکی از نوپاهای بازار موبایل به شمار می رود، با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند در کنار قیمت مناسب سعی دارد در بازار آسیای شرقی موفقیت هایی را کسب کند که در این میان موفق نیز بوده است.

به تازگی این برند تصویری از گوشی هوشمند جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است که خبر از حضور فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC Flash Charge 4.0 می دهد و این موضوع را به مقایسه با شارژر های 10 و 18 واتی پرداخته است. بر اساس این تصویر با شارژ 30 واتی یک باتری 4000 میلی آمپری در 30 دقیقه از 0 به 67 درصد شارژ می رسد، با این وجود شارژ 10 واتی در همین مدت زمان 34 درصد گوشی شما را شارژ می کند. موضوع دیگری که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد را باید شارژ شدن باتری 4500 میلی آمپری با استفاده از فناوری شارژ سریع 18 واتی تا 39 درصد دانست.

در کنار موارد یاد شده این گوشی موبایل ویژگی های جالب توجه دیگری نیز دارد که آن ها را مرور می کنیم.

گوشی هوشمند Realme X2 با باتری 4000 میلی آمپری

بررسی سخت افزاری Realme X2

موضوعی که همواره مورد توجه قرار می گیرد دوربین گوشی موبایل است. در این بخش RealMe توانسته قدرتنمایی کند و از لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می برد، در کنار این لنز قدرتمند شاهد لنز های 8 مگاپیکسلی به عنوان سنسور فوق عریض و لنز های 2 مگاپیکسلی به عنوان لنز ماکرو و لنز عمق تصویر هستیم که قدرت بسیار خوبی را می توانند برای این گوشی هوشمند همراه آورند.

در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز 32 مگاپیکسلی هستیم. در نظر داشته باشید که دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت فیلم برداری با نرخ 960 فریم با رزولوشن اچ دی را برای شما مهیا می سازد.

پردازنده این گوشی هوشمند نیز مورد توجه خواهد بود و استفاده از پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 730 شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند، در کنار این پردازنده، نسخه های مختلفی از این محصول وارد بازار می شود که قدرتمند ترین آن را باید حافظه داخلی 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت دانست، نسخه پایه ی این محصول نیز 64 گیگابایت حافظه داخلی با رم 4 گیگابایتی دارد.

Realme با اندروید 9 وارد بازار می شود و قابلیت ارتقا به اندروید 10 نیز در این محصول قرار گرفته شده است، موبایل جدید یاد شده از رابط کاربری ColorOs 6 پشتیبانی می کند.

بررسی سخت افزاری Realme X2

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها