گوشی هوشمندRedmi Note7 ؛ جدیدترین محصول کمپانی شیائومی

گوشی هوشمند Redmi Note7 به تازگی معرفی شده است و تا چند روز آینده نیز روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند که اولین محصول برند ردمی (پس از اعلام برند ردمی به عنوان برند فرعی کمپانی شیائومی) محسوب می شود، به نظر می رسد فروش خوبی را برای این برند محبوب به ارمغان آورد.
گوشی هوشمند Redmi Note7 ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد که برای یک گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 150 یورو بسیار مناسب خواهد بود. کمپانی شیائومی با اعلام برند ردمی به عنوان برند فرعی خود قصد دارد تمرکزش را روی گوشی های پرچمدار بگذارد و بتواند رقابتی جدی با برندهای برتر گوشی های هوشمند ایجاد کند. با این وجود باید دید شیائومی در سال 2019 چه موفقیت هایی را به دست خواهد آورد.

برخی از ویژگی های گوشی هوشمند Redmi Note7 به شرح زیر است:

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی به همراه حفره صفحه نمایش عرضه می شود. نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس بدون شک برای یک گوشی هوشمند خوش قیمت فوق العاده خواهد بود.
این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می برد و حضور اندروید 9 در کنار رم های نرم افزاری شش، چهار و سه گیگابایتی به خوبی قدرت بالای این گوشی هوشمند را به کاربران نشان می دهد. این گوشی هوشمند با حافظه های داخلی 64 و 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد که قیمت پایه آنها 150 یورو است.

دوربین؛ خاص ترین قابلیت گوشی هوشمند Redmi Note7

با وجود تمامی موارد ذکر شده، دوربین این گوشی هوشمند بسیار جالب توجه است. مگاپیکسل بالا تنها یکی از ویژگی های دوربین خوب است اما بحث مگاپیکسل برای فروش گوشی های هوشمند بسیار حائز اهمیت است، از این رو گوشی هوشمند Redmi Note7   با لنزهای 48 و 5 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود و لنز 48 مگاپیکسلی برای یک گوشی هوشمند خوش قیمت بسیار جالب توجه خواهد بود. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز یک لنز 13 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که به نظر جالب توجه خواهد بود.
از ویژگی های مثبت دیگر این گوشی هوشمند می توان به باتری 4000 میلی آمپری آن اشاره کرد که از قابلیت شارژ سریع نسخه چهارم نیز پشتیبانی می کند. شیائومی این گوشی هوشمند را در رنگ های جالب توجهی در اختیار کاربران قرار می دهد؛ این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و توایلایت روانه بازار می شود که حضور رنگ توایلایت در این محصول بسیار مورد توجه است؛ این رنگ معمولا برای گوشی های هوشمند پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد و فروش بسیار خوبی نیز دارد.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

10 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش