خاص ترین رنگ موبایل سال را ویوو معرفی کرد

0
3893

کالاسودا- یکی از خاص ترین رنگهای گوشی های هوشمند توسط کمپانی ویوو به کار گرفته شد. گوشی هوشمند x21 i برند ویوو در ماه می امسال رونمایی شد حال این گوشی هوشمند رنگ جدیدی را برای کاربران مهیا کرده است که شبکه های اجتماعی سراسر جهان استقبال خوبی از آن انجام داده اند. این رنگ بسیار زیبا بدون شک بر روی این گوشی هوشمند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

امروز این کمپانی چینی رنگ جدید خود را معرفی کرد. این رنگ که بنفش تیره است این امید را به مدیران این شرکت داده است که روز های خوشی را رقم بزند. با مشابه این تصاویر یک سوال مطرح می شود آیا کسی هست که به این رنگ علاقه ایی نداشته باشد؟ وجود قاب پشتی براق به این رنگ در زیر نور مستقیم بسیار جذاب خواهد بود نظر شما در این مورد چیست؟

گوشی هوشمند x21 i ویوو درحافظه داخلی و رم های مختلفی عرضه شده است اما این رنگ تنها در نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی و رم نرم افزاری چهار در اختیار کاربران قرار می گیرد. به نظر می رسد رنگ بنفش تیره این گوشی هوشمند نیز مانند رنگ های دیگر ۳۹۰ دلار خواهد بود و این کمپانی قصد گرانتر کردن این گوشی بسیار زیبا را ندارد. ظاهر این موبایل بسیار شبیه به آیفون ایکس است و از بریدگی های صفحه نمایش نیز بهره می برد. جنی بدنه این دستگاه نیز حس آیفون ایکس را به کاربران می دهد با این وجود این موبایل اندرویدی از پردازنده مدیاتک Helio P60 بهره می برد این پردازنده هشت هسته ایی بسیار مناسب خواهد بود هرچند بیشتر کاربران علاقه داشتند از پردازنده شرکت کوالکام استفاده شود اما با وجود این Helio P60 بدون شک پردازنده قدرتمندی است.

این گوشی هوشمند ۶.۲۸ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ است که با توجه به قیمت این گوشی موبایل بسیار مناسب و بهتر مطرح کنیم عالی خواهد بود و از نظر رزولوشن نیز یکی از برترین گوشی های هوشمند است. همانطور که از صفحه نمایش این گوشی هوشمند مشخص است برای پشتیبانی از گوشی هوشمند x21 i به یک باتری بسیار بزرگ نیاز است و وظیفه پشتیبانی از این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری ۳۴۲۵ میلی آمپری است که به نظر کاملا مناسب خواهد بود. دوربین اصلی این موبایل نیز رضایت بخش است و حضور دو لنز دوربین اصلی نشان گر این موضوع است که این برند تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران استفاده کرده است و ویوو از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیسلی استفاده کرده است و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۲۴ مگاپیکسل است که بسیار مناسب برای عکاسی خواهد بود. حال باید دید این گوشی هوشمند و رنگ بسیار زیبای آن چه تاثیری بر فروش این برند خواهد داشت.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها