دانلود ها

گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo ؛ قدرتمند ترین موبایل شیائومی

کالاسودا- گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo بدون شک یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمندی است که در سال جاری روانه بازار شده، این موبایل قدرتمند که قیمتی بسیار مناسب دارد می تواند سرعت بسیار بالایی را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند با قیمت یک میان رده برند هایی مانن  سامسونگ از ویژگی های یک پرچمدار به خصوص در بخش پردازنده استفاده کنند. این گوشی موبایل با قیمتی در حدود 450 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد. گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo در حال حاضر در کنار برترین گوشی های موبایل سال قرار دارد.

گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo ؛ بی رقیب در بخش پردازنده

استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در کنار رم نرم افزاری 10 گیگابایتی بدون شک باعث تعجب همگان می شود. این ترکیب بدون شک موفقیت های بسیار بیشتری به دست خواهد آورد. شیائومی برای این محصول حافظه داخلی 256 گیگابایتی را در نظر گرفته که کاربران را بی نیاز است حافظه خارجی می کند با این وجود این موبایل از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند با اندروید هشت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دوربین این محصول توان رقابت با پرچمداران را ندارد

این گوشی هوشمند دارای لنز های دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی است. با وجود کیفیت مناسب در این بخش گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo توان رقابت با پرچمداران را ندارد، اما در میان گوشی های هم قیمت خود بسیار موفق خواهد بود. در بخش دوربین سلفی شیائومی یک لنز 20 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که عملکرد منحصر به فردی خواهد داشت. شیائومی در این بخش قابلیت فیلم برداری 4K را برای کاربران فراهم می کند.

موبایل Xiaomi Black Shark Helo صفحه نمایشی منحصر به فرد دارد

گوشی هوشمند Xiaomi Black Shark Helo دارای صفحه نمایش 6.01 اینچی و پنل صفحه نمایش آمولد ویژگی بسیار خوبی محسوب می شود. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 401 است و از رزولوشن وفل اچ دی پلاس بهره می برد.

این گوشی هوشمند که از فناوری شارژ سریع نسخه سوم نیز بهره می برد و دارای باتری 4000 میلی آمپری است، این باتری قدرتمند برای یک گوشی هوشمند گیمینگ با صفحه نمایش بزرگ بسیار منساب خواهد بود.

نکته جالب توجه این گوشی هوشمند عرضه این محصول را تنها در یک رنگ باید دانست. شیائومی برای این گوشی هوشمند تنها رنگ مشکی را در نظر گرفته که عرضه یک موبایل قدرتمند تنها در یک رنگ بسیار عجیب خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گوشی های هوشمند میان رده را به گوشی های گیمینگ ترجیح می دهید؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

14 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش