گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی؛ برترین صفحه نمایش تاریخ

0
1106

کالاسودا_ گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی برترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است. این خبر به سرعت در میان کاربران شبکه های اجتماعی و وبسایت های خبری در حال انتشار است. برای برخی کاربران نیز این خبر در اندازه یک شایعه مطرح است زیرا سامسونگ همواره برترین صفحه نمایش های گوشی موبایل را برای برند خود فراهم کرده است.

چرا گوشی هوشمند XZ3 سونی برترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند است؟

کمپانی سونی در ساخت گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی همکاری خوبی با Strategy Analytics داشته و همچنین نمایشگر دو لبه خمیده P-OLED با رزولوشن QHDپلاس این موبایل قدرتمند بسیاری از کاربران را متحیر کرده است. بسیاری از طرفداران این برند از حالا به فکر خرید این گوشی هوشمند تمام عیار هستند.

استراتژی Strategy Analytics بسیار جالب است. در واقع گوشی هوشمند در مقابل 202 کاربر قرار می گیرد و یک فیلم پخش می شود و در انتهای فیلم سوال هایی در مورد روشنایی، کنتراست، دقت رنگ و جذابیت رنگ ها مطرح کرده و در نهایت بهترین نمایشگر را به صورت کلی مشخص می شود. سال گذشته سامسونگ توانست این موفقیت را به دست آورد و در سال 2018 نیز سونی توانست قدرتنمایی کند.

یک تست دیگر توسط فروشگاه اینترنتی eprice برای مقایسه پرچمداران سونی، سامسونگ و اپل انجام داده است که بسیار جالب به نظر می رسد.البته در این تست گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 قرار نگرفته و از گوشی سامسونگ اس 9 استفاده شده است.

نتیجه این آزمایش بسیار جالب توجه است و به طور کلی تولید رنگ در گوشی های هوشمند آیفون ایکس و گلکسی اس 9 بسیار بالاتر از گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی است. اما رنگ های Xperia XZ3  غلیظ تر و جذاب تر خواهد بود. در این صفحه نمایش به احتمال زیاد با رنگ های نارنجی و قرمز مشکل خواهید داشت و تقریبا نزدیک به هم نمایش داده می شوند.

بنا بر استناد  eprice مهندسان سونی اظهار کرده اند فناوری عکس Burn-In را از تلویزیون های OLED برند سونی BRAVIA به گوشی هوشمند Xperia XZ3 سونی آورده است. اثر Burn-In به طور کلی به معنای سایه انداختن بخشی از نمایشگر به مدت زیادی روی نمایشگر در حال نمایش است که با این نام معروف است. همچنین فناوری TRILUMINOS  display و موتور پردازش تصویر Bravia سعی می کنند کنتراست، شارپنس و غلظت رنگ را برای چشم کاربر دلچسب تر کنند.

البته تا عرضه این گوشی هوشمند نمی توان این پرچمدار زیبا را برترین صفحه نمایش گوشی های موبایل دانست اما بدون شک این پرچمدار اگر برترین نباشد در کنار برترین ها قرار می گیرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها