گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی؛ ارزان ترین موبایل با قابلیت های مناسب

0
877
گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی؛ ارزان ترین موبایل با قابلیت های مناسب

گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند خوش قیمت است. این گوشی هوشمند قابلیت ها مناسبی دارد که برای خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت جالب توجه است. در این بخش قصد داریم به بررسی گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی بپردازیم.

گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی ارزان ترین محصول هواوی در بازار جهانی است، این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 90 یورو به فروش می رسد و این کمپانی چینی رنگ های مشکی، سفید، طلایی را برای این محصول انتخاب کرده است. این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز چند ماهی است حضور دارد و توانسته فروش خوبی به دست آورد.

سیستم عامل اندروید 8 با پشتیبانی از اندروید Go

یکی از بهترین ویژگی های این گوشی هوشمند را می توان سیستم عامل این محصول دانست. گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی از اندروید 8 نسخه اندروید Go بهره می برد، استفاده از این نسخه اندروید سرعت بسیار بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و در مقایسه با نسخه قدیمی شرایط ایده آل تری دارد.

صفحه نمایش موبایل خوش قیمت هواوی

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS LCD است. این گوشی موبایل مانند بسیاری از محصولات ارزان قیمت همچنان از نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برد و شاهد حاشیه های نسبتا زیادی در اطراف این گوشی هوشمند هستیم. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 480 در 854 است و تراکم پیکسلی 196 شرایط خوبی را برای این گوشی هوشمند مقرون به صرفه فراهم کرده است.گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند خوش قیمت است.

پردازنده 28 نانومتری موبایل ارزان قیمت هواوی

گوشی هوشمند (Y3(2018 هواوی دارای پردازنده مدیاتک MT6737 است. این پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتزی شرایط خوبی را متناسب با قیمت این محصول در اختیار قرار داده است. هواوی گوشی موبایل ارزان قیمت خود را با حافظه داخلی 8 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار داده است. با این وجود برای افرادی که به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند، این کمپانی مشهور قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را تا 128 گیگابایت در اختیار آن ها قرار داده است تا بتوانند به ذخیره سازی موسیقی و فایل های خود بپردازند. این موضوع را در نظر داشته باشید که اسلات کارته حافظه این گوشی هوشمند به صورت جداگانه است و برای استفاده از آن نیازی نیست که سیم کارت دوم خود را از گوشی موبایل خارج کنید.

دوربین؛ همان همیشگی

هواوی مدت ها است که برای گوشی های ارزان قیمت خود از لنز های 8 مگاپیکسلی استفاده می کند، این گوشی هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این محصول شاهد لنز 8 مگاپیکسلی هستیم که قابلیت فیلم برداری اچ دی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند از فلاش ال ای دی نیز برای عکاسی در نور کم بهره می برد. در سمت دیگر نیز دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین مکالمه ویدئویی در نظر گرفته شده است.

باتری 2280 میلی آمپری

هوآوی در بخش باتری نیز مانند موارد یاد شده توانسته شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند، این کمپانی مشهور برای گوشی هوشمند خوش قیمت خود باتری 2280 میلی آمپری لیتیوم یونی را در نظر گرفته که انتخاب خوبی برای باتری این گوشی هوشمند به شمار می رود، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با قیمت کمی بالاتر می توان گوشی هوشمند Y5 این برند را خریداری کرد که در بخش باتری موفق تر است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها