4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم

0
2169
4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم

کمپانی هواوی به تازگی گوشی های خوش قیمت متنوعی را روانه بازار فروش کرده است که شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کنند. یکی از این موبایل ها، گوشی هوشمند Y5 Prime است که قیمتی در حدود 100 یورو دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم.

حافظه داخلی 16 گیگابایتی؛ اولین دلیلی که باعث می شود گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم

کمپانی هواوی برای این گوشی هوشمند حافظه داخلی 16 گیگابایتی را در نظر گرفته است. به طور کلی گوشی های هوشمند این رده قیمتی، معمولا حافظه داخلی هشت گیگابایتی دارند. حافظه 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت شرایط تقریبا خوبی در مقایسه با برندهای دیگر ایجاد می کند. در کنار این حافظه داخلی، رم یک گیگابایتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

نسبت تصویر 18 به 9؛ عاملی تاثیرگذار برای اینکه گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم

کمپانی هواوی برای این گوشی هوشمند نسبت تصویر 18 به 9 را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.45 اینچی بوده و از تراکم پیکسلی 295 بهره می برد. به طور کلی، در حالی که گوشی های هوشمند ارزان قیمت از نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برند، نسبت تصویر 18 به 9 عاملی مثبت برای خرید گوشی هوشمند جدید هواوی محسوب می شود. همچنین این گوشی هوشمند از پنل ال سی دی استفاده کرده و کیفیت صفحه نمایش خوبی نیز دارد.

حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، اولین دلیلی که باعث می شود گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم

بدنه فلزی ؛ دلیلی بسیار مهم برای خرید این گوشی هوشمند جدید

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند Y5 Prime نسخه 2018 بخریم جنس بدنه این گوشی هوشمند است، بیشتر گوشی های هوشمند این رده قیمت از بدنه پلاستیکی استفاده می کنند،

باتری 3020 میلی آمپری ؛ باتری خوب برای این گوشی هوشمند ارزان قیمت

یکی از دلایلی که باعث می شود این گوشی هوشمند خوش قیمت را خریداری کنیم باتری این گوشی موبایل 5.45 اینچی است، باتری 3020 میلی آمپری این گوشی هوشمند را می توان کمی برتر از گوشی های هوشمند هم رده برند های دیگر در نظر گرفت.

به طور کلی به نظر می رسد این گوشی هوشمند فروش خوبی را در مقایسه با محصولات دیگر هواوی و برند های دیگر به خصوص چینی را دست آورد. نظر شما در مورد گوشی های ارزان قیمت هواوی چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را به برند های دیگر ترجیح می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها