مشخصات فنی گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019؛ گوشی خوش قیمت با ظاهری زیبا

0
934
مشخصات فنی گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019؛ گوشی خوش قیمت با ظاهری زیبا

گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 هواوی تا چند روز دیگر به صورت رسمی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند خوش قیمت ویژگی های بسیار جالبی دارد که در این مطلب قصد داریم به بررسی خصوصیات این گوشی هوشمند در ابعاد مختلف بپردازیم.

آیا ظاهر بسیار زیبا عامل موفقیت این گوشی هوشمند خواهد بود؟

این گوشی هوشمند در بخش ظاهری بسیار موفق عمل کرده و بریدگی صفحه نمایش قطره ای برای این گوشی هوشمند، یک خبر بسیار خوب برای کاربرانی است که به ظاهر گوشی هوشمند خود علاقه بسیاری دارند. همچنین گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 وزن بسیار مناسبی دارد. این گوشی هوشمند وزنی در حدود 150 گرم داشته و از بدنه پلاستیکی بهره می برد.

گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 از صفحه نمایش 6.09 اینچی با پنل ال سی دی بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن اچ دی پلاس بوده و نسبت تصویر 19.5 به 9 را می توان برترین ویژگی این گوشی هوشمند دانست.

گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 با چه پردازنده ای عرضه می شود؟

و اما در بخش سخت افزاری نمی توان توقع بالایی از این گوشی هوشمند 120 یورویی داشت. این گوشی هوشمند میان رده از پردازنده هلیو A22 بهره می برد و حضور رم سه گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کرده است. به نظر می رسد حضور این پردازنده 12 نانومتری در کنار موارد یاد شده می تواند از پس نرم افزارهای روزمره برآید.گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 از صفحه نمایش 6.09 اینچی با پنل ال سی دی بهره می برد.

دوربین 13 مگاپیکسلی؛ یک لنز برای گوشی هوشمند Y6 Pro نسخه 2019 مناسب است؟

هواوی برای این گوشی خوش قیمت خود یک لنز 13 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و یک لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. حتما انتظار داشتید این گوشی هوشمند با لنز دوگانه روانه بازار فروش شود اما هواوی برای برقراری تعادل میان گوشی های هوشمند خود یک لنز را برای دوربین اصلی این محصول در نظر گرفته است.

آخرین بخشی که در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم، باتری این گوشی هوشمند است. هواوی در سال های اخیر به خوبی نشان داده است که علاقه بسیاری به باتری 3020 میلی آمپری لیتیوم یونی دارد. این باتری به نظر برای این گوشی هوشمند مناسب باشد البته نمی توان باتری را جزو ویژگی های برتر این گوشی هوشمند در نظر گرفت.

این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار فروش می شود و به نظر می رسد نبود حسگر اثر انگشت را می توان بزرگ ترین نقطه ضعف این گوشی هوشمند 120 یورویی دانست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها