چرا گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم؟ بررسی میان رده جذاب هواوی

0
2277
چرا گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم؟ بررسی میان رده جذاب هواوی

یکی از جذاب ترین میان رده های هواوی در سال 2019 گوشی هوشمند Y9 است. این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار جذابی دارد که امروز قصد داریم به معرفی مختصری از این محصول بپردازیم. به عبارتی می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چرا در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار، گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 را بخریم؟

دوربین چهارگانه؛ مهم ترین دلیل از دیدگاه بسیاری از کاربران برای اینکه گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم

این روزها بازار لنزهای دوربین گوشی های هوشمند هیجان بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. در این بین، کمپانی های چینی این موضوع را زودتر از بسیاری از برندهای دیگر مد نظر قرار داده اند و موفقیت های بسیاری نیز به دست آوردند. کمپانی هواوی از سال گذشته به خوبی نشان داد که استفاده از چهار لنز می تواند شرایط بسیار خوبی برای کاربران ایجاد کند. تجربه موفق گوشی های سال گذشته باعث شد گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 نیز از شرایط مشابه برخی محصولات مانند میت 10 لایت بهره مند شود. از دید بسیاری از کاربران، حضور لنزهای 16 و 2 برای دوربین اصلی و لنزهای 13 و 2 برای دوربین سلفی، یکی از مهم ترین دلایلی است که گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم.

قیمت بسیار مناسب؛ جامع ترین دلیل برای اینکه گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم

کمپانی هواوی همواره میان رده های خود را با قیمتی بسیار خوب روانه بازار فروش کرده است. این کمپانی چینی قیمتی حدود 220 یورو را در بازار جهانی برای این گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است که یک قیمت بسیار عالی برای خرید یک گوشی هوشمند میان رده است که ضعف های بسیار کمی دارد.دوربین چهارگانه؛ مهم ترین دلیل از دیدگاه بسیاری از کاربران برای اینکه گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم

باتری بسیار عالی

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود گوشی هوشمند Y9 نسخه 2019 بخریم، باتری این گوشی هوشمند قدرتمند است. هواوی برای این گوشی هوشمند باتری 4000 میلی آمپری را در نظر گرفته است که برای یک گوشی میان رده با پردازنده 12 نانومتری و صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بسیار مناسب خواهد بود.

گران ترین گوشی هوشمند سری Y با ظاهری بسیار جذاب

یکی از دلایلی که روی خرید گوشی های هوشمند تاثیر بسیار زیادی دارد، ظاهر گوشی موبایل است. هواوی برای این گوشی هوشمند ظاهری بسیار زیبا و یکپارچه را در نظر گرفته که با بریدگی صفحه نمایش همراه شده است. این ظاهر بسیار زیبا در کنار رنگ های مشکی، آبی و بنفش شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است.

یقینا در کنار موارد یاد شده، این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز دارد که باعث شده است این گوشی هوشمند به یکی از پرطرفدارترین گوشی های میان رده موجود در بازار تبدیل شود. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما نیز این میان رده هواوی را یک گوشی جذاب با ارزش خرید بالا می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها