گوشی هیجان‌انگیز اوپو با دوربین سلفی نامرئی

0
726

کمپانی اوپو در رویداد MWC  شانگهای از گوشی جدید خود با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، گوشی جدید Oppo با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه شده است؛ طراحی ساده و شیک و بدون دکمه‌ای دارد و هیچ بریدگی و پانچ روی نمایشگر و درگاه روی بدنه آن نیست. لبه‌های صفحه نمایشگر منحنی است اما این انحنا به اندازه هوآوی Mate 30 Pro نیست.

ازآنجایی‌که هیچ پورت و درگاهی روی بدنه آن تعبیه نشده به‌منظور شارژ کردن باتری تنها به شارژ بی‌سیم متکی است. این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم 30 وات پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین مشکلی از نظر شارژ کردن باتری ندارد؛ شارژر بی‌سیم به سرعت عمل شارژ کردن را انجام می‌دهد.

دوربین سلفی پنهان و زیر صفحه نمایش است البته این یک طرح اولیه است و راه زیادی تا پایان در پیش دارد. به‌عنوان‌مثال وقتی صفحه نمایش، رنگ‌های روشنی مانند سفید و خاکستری روشن دارد؛ مربع دوربین در قسمت بالا و وسط صفحه نمایشگر مشاهده می‌شود که همان جایگاه دوربین است؛ اما وقتی رنگ صفحه نمایش را تیره‌تر انتخاب می‌کنید؛ تشخیص محل دوربین کار بسیار سختی خواهد بود.

تیم تحقیقانی اوپو همچنان در حال تلاش بر روی طراحی بهتر این دوربین در پنل OLED آن هستند؛ تا از این نظر کارایی دوربین را بهبود ببخشند.

نمونه‌ای از عکس‌های ثبت شده با دوربین سلفی نامرئی اوپو

در این بخش تعدادی از عکس‌های سلفی ثبت شده با دوربین سلفی اوپو را مشاهده می‌کنید که طبق ادعا شرکت کیفیت آن‌ها به مرور و در نسخه‌های بعدی ارتقا پیدا خواهد کرد و اکنون نیز کیفیت بدی را به نمایش نمی‌گذارد.

البته با وجود تغییرات در طراحی و دوربین سلفی اوپو، این نمونه همانند مدل استاندارد آن است؛ اما به گفته شرکت این تنها نمونه اولیه است و در طول توسعه ممکن است تغییرات زیادی در آن لحاظ شده و نمونه نهایی ظاهر متفاوتی داشته باشد.

اوپو وعده‌های بسیار زیادی در مورد کیفیت و دید دوربین و کارایی آن در نمونه نهایی داده است. البته این شرکت هنوز زمان مشخصی برای ارائه گوشی جدید اوپو تعیین نکرده اما طبق شواهد امیدواریم این گوشی تا تابستان سال آینده وارد بازار شود. تجربه یک گوشی با دوربین سلفی نامرئی بسیار هیجان‌انگیز است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها