گوشی و ساعت هوشمندتان را همزمان شارژ کنید

0
688

کالاسودا – شارژ وایرلس سامسونگ به نام Charge Duo از امروز موجود شده است. این دستگاه به طور همزمان می تواند هم گوشی و هم ساعت هوشمند شما را شارژ کند.

دستگاه شارژر بی سیم سامسونگ قیمت ۱۲۰ دلار خواهد داشت، که نسبت به دیگر محصولات هم ردیف خود گران تر است. سامسونگ در رویدادی که نوت جدید خود را معرفی کرد، شارژر خود را نیز معرفی کرد. همچنین در کنار این محصولات ساعت هوشمند سامسونگ و گلکسی هوم را نیز معرفی کرد.

اما سامسونگ در این مراسم تاکید بیش از حدی بر شارژ بی سیم خود که می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند،  نکرد. شارژ بی سیم سامسونگ Duo، این آیتم را در حال حاضر  در دو رنگ سیاه و سفید منتشر کرده است. این محصول جدید بر روی آن دو پد شارژ یکی در حالت زاویه دار و یکی به صورت افقی در قسمت زیرین قرار دارد.

با توجه به اطلاعات روی جعبه، هر دو پد از شارژ وایرلس پر سرعت به صورت همزمان پشتیبانی می کنند و پد افقی همچنین قادر است گلکسی واچ، ساعت هوشمند جدید سامسونگ را شارژ کند. بی شک این محصول رقیب جدی برای ایرپاور اپل که سه دیوایس را به صورت همزمان شارژ می کند خواهد بود.

شارژ بی سیم Duo دارای یک استند است که برای پشتیبانی از شارژ گوشی هوشمند طراحی شده است و دارای یک صفحه تخت و مسطح است که می‌تواند ساعت‌های هوشمند را نیز به صورت وایرلس (همانند ساعت سامسونگ Galaxy Watch) نیز شارژ کند. بنابراین، اگر می‌خواهید دو گوشی را به صورت همزمان روی Charger Duo قرار دهید، نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. با وجود آن‌که این فضا برای شارژ ساعت‌های هوشمند طراحی شده است اما می‌توانید گوشی هوشمندتان را نیز با آن شارژ کنید.

شارژر duo به وضوح برای این طراحی شده است که به خوبی با پرچمدارهای سامسونگ که قابلیت شارژ بی سیم دارند همانند گلکسی اس 9 و نوت ۹ هماهنگ می شود. هر دوی این دستگاه‌ها دارای شارژ بی سیم و سریع هستند و این شارژر دوگانه می‌تواند انتخاب درستی برای آن‌ها باشد و از مزایای آن سود برند.

ساعت هوشمند سامسونگ که همانند یک ساعت آنالوگ است دارای محصولات گواهی Qi مانند آیفون ایکسو دیگر گوشی‌ها همانند LG G7 ThinQ، نوکیا ۸ سیروکو و یا سونی Xperia XZ2 است. این شارژ البته برای دیگر دستگاه‌ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و محدودیتی در استفاده ندارد. شاید خبر نامطلوب در قیمت بالای این شارژر بی‌سیم باشد که برای خرید آن باید ۱۲۰ دلار باید پرداخت کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید