گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک به هند هم رسید

0
583
گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک به هند هم رسید

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک اولین گوشی گیمینگی بود که ماه آوریل گذشته رونمایی شد. طی شش ماه گذشته، این شرکت جانشینی به نام Black Shark Helo را ابتدا برای چین عرضه کرد و سپس آن را در ماه نوامبر وارد اروپا کرد. اکنون خبر رسیده که این شرکت می خواهد این گوشی را در هند نیز رونمایی کند.

مدیران گوشی گیمینگ شیائومی در هند

دفتر مرکزی بلک شارک در هندوستان در بنگلور قرار دارد و توسط دیوید ای، نماینده و معاون شیائومی در هند مدیریت خواهد شد.چیراک ناگندرا مدیر بازاریابی به عنوان سرپرست بازاریابی نیز در هند فعالیت خواهد کرد. ناگندرا پیش از این به عنوان مدیر ارتباطات وان پلاس مشغول به کار بوده است.

در حال حاضر بلک شارک تائید کرد که عملیات خود را به زودی در هند رونمایی می کند اما شیائومی تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی در این کشور مشخص نکرده؛ اما ذکر کرده است که این گوشی در یک روز ویژه معرفی و عرضه خواهد شد. علاوه بر فروش گوشی های هوشمند گیمینگ این شرکت، این گوشی در هند به همراه لوازم جانبی مانند یک کنترل گیمپد مخصوص این گوشی به فروش خواهد رسید.

هنوز از مشخصات سخت افزاری گوشی بلک شارک هیلو خبری در دسترس نیست و احتمال می رود اندکی تغییرات در سخت افزار و یک طراحی جدید را در این گوشی شاهد باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها