اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا شما را شگفت زده خواهد کرد

0
2988
اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا شما را شگفت زده خواهد کرد

اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا که این روزها در صدر اخبار دنیای فناوری قرار گرفته است حاکی از خبرهای جذاب است. در اخبار این گوشی می خوانیم که گوشی پرچمدار جدید این شرکت به نام Nokia 9 Pureview است که از 5 دوربین اصلی بهره می برد. گفته شده است که  Nokia 9 PureView جایگزین Nokia 808 PureView خواهد شد که در سال 2012 با دوربین قدرتمند 41 مگاپیکسلی عرضه شده بود.

5 دوربین مهمترین برجسته شده در اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا

آنچه در اخبار گوشی پنج دوربینه نوکیا بسیار برجسته شد، تعداد دوربین های این گوشی است که دارای 5 لنز دوربین است که آن را تبدیل به گوشی ای جذاب و منحصر به فردکرده است. همچنین نوکیا در اخبار این گوشی ادعا کرده است که این دوربین ها همراه با یک فلاش LED بزرگ و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری ارائه خواهند شد که هر یک دارای کاربردی متفاوت در عکاسی است. بنابر اطلاعات ارائه‌ شده، این سیستم با همکاری شرکت ZEISS Optics توسعه یافته است.

در حالی که دوربین های دوگانه و سه گانه این روزها رایج ترین لنزها هستند، اخبار این گوشی می تواند بسیار جالب توجه باشد. این دوربین ها دارای سنسورهای اضافی و فلش هستند که در نهایت روی بدنه پشت گوشی به طرز جذابی قرار خواهند گرفت. هنوز مطمئن نیستیم که شرکت HMD global دیگر چه ویژگی هایی در این لنزها استفاده می کند و آن را در اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا منتشر خواهد کرد. نوکیا در اخبار گوشی پنج دوربینه نوکیا بیشترین تمرکز خود را روی برجسته کردن دوربین ها قرار داده است و می خواهد اولین برندی باشد که در زمینه اخبار قیمت گوشی نوکیا پنج دوربینه با دیگر رقبا مانند سامسونگ و اپل به رقابت بپردازند.قیمت گوشی نوکیا پنج دوربین

دیگر مشخصات این محصول در اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا چه بود؟

بر اساس اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا می توان گفت که این محصول دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی از نوع اولد، با وضوح 2960 در 1440، استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و باتری 4150 میلی آمپری است. البته در اخبار گوشی چند دوربینه نوکیا استفاده از پردازنده قدیمی کمی مشتریان را نگران کرده است و باید دید اخبار ین گوشی در این خصوص آپدیت می شود یا باید همان پردازنده را در این گوشی دید.

 همچنین انتظار می رود که این گوشی دارای سنسور اثر انگشت داخلی صفحه نمایش هم باشد و دوربین سلفی این گوشی نیز از نوع قدرتمند 21 مگاپیکسلی باشد. همچنین 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز برای این گوشی پیش بینی شده است. شایعات قبلی در اخبار گوشی نوکیا پنج دوربینه حاکی از این بود که باتری آن 3950 میلی آمپر ساعت بوده و دارای دو سیمکارت است . در اخبار این گوشی یک مشخصات دیگر مربوط به این گوشی شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی نیز گزارش شده است. این موارد تعدادی از آمارهای لو رفته از این گوشی است، اما اواخر ژانویه 2019 بازه ای است که باید منتظر بمانیم تا تمام اطلاعات رسمی را در مورد این گوشی بشنویم.گوشی دوربینه شرکت نوکیا

گوشی 5 دوربینه نوکیا محبوب خواهد شد؟

اخبار گوشی 5 دوربینه گوشی نوکیا پیورویو می تواند این برند را به یکی از برندهای اول در زمینه گوشی های موبایل تبدیل کند که طرفداران آن را امیدوار کند سهم خوبی در میان گوشی های پرچمدار در زمینه اخبار این گوشی تبدیل کند. این گوشی در اخبار این گوشی می تواند تبدیل به یکی از محبوب ترین گوشی ها در اخبار گوشی پنج دوربینه نوکیا شود و فروش خوبی به دست آورد.

طبق اطلاعاتی که در اخبار این گوشی خوانده ایم این گوشی دارای سیستم عامل اندروید پای است و زمان عرضه آن طبق اخبار این گوشی می تواند در نمایشگاه MWC 2019 باشد که اوایل امسال برای نمایش گوشی های منعطف سال 2019 ایجاد شد. البته در اخبار این گوشی گفته شده که شاید نوکیا برنامه خاص خود را برای رونمایی داشته باشد تا بتواند اخبار گوشی 5 دوربینه نوکیا را به صورت مجزا و برجسته تر در رسانه ها منتشر کند. در اخبار گوشی پنج دوربینه نوکیا همچنین اشاره شده است که دو گوشی هوشمند دیگر نوکیا نیز رونمایی خواهد شد. باید منتظر دیگر خبرهای در اخبار این گوشی باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها