گوشی Pixel 3 بخریم یا نخریم؟

0
347
گوشی Pixel 3 بخریم یا نخریم؟

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی Pixel 3 بپردازیم و بگوییم که آیا گوشی Pixel 3 بخریم یا نخریم. این سوالی است که شاید در ذهن خیلی از افراد باشد و امروز قصد داریم تا به این سوال جواب مشخصی ارائه کنیم.

گوشی Pixel 3

گوگل اصلا نگران نیست که با کیفیت ترین قطعات خود را در داخل گوشی های خود قرار دهد و البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت گوگل از تمام ویژگی های قدیمی نیز هنوز که هنوزه پشتیبانی خواهد کرد. یکی از بخش های ویژه ای که شرکت گوگل به آن توجه کرده است این بوده که کیفیت این محصولات پایدار و خاص باشد.

گوشی Pixel 3 مناسب چه افرادی است؟

گوشی Pixel 3 مناسب افرادی است که به کیفیت برنامه ها اهمیت می دهند و تمایل دارند تا به روزرسانی های متوالی را مشاهده کنند. اگر شما از گوشی هایی که ساخت گوگل نیستند استفاده می کنید و خود را در برابر به روزرسانی های آزاردهنده و تبلیغات پی در پی می بینید ، به شما پیشنهاد می کنیم که از گوشی Pixel را خریداری کنید. این گوشی ها همیشه به روزرسانی اندروید را دریافت می کنند و برنامه ها نیز به روزرسانی خوبی خواهند داشت.گوشی Pixel 3 مناسب چه افرادی است؟

کیفیت دوربین این گوشی Pixel 3

دوربین این گوشی واقعا یکی از بهترین ها در نوع خود محسوب می شود. این گوشی با سنسورهای بی نظیر خود می تواند عکس های فوق العاده ای را برای شما ثبت کند. عکس های شما در فضاهایی که نور کم دارند نیز شما با عکس های با کیفیتی از این گوشی مواجه خواهید شد.

خرید گوشی Pixel 3

اگر شما به تازگی گوشی پرچم دار خریداری کرده اید اصلا کار درستی نیست که دوباره گوشی خود را تغییر دهید و گوشی Pixel 3 خریداری کنید. البته اگر شما از گوشی خود راضی نیستید قضیه کاملا فرق می کند. در این صورت شما می توانید با خرید گوشی Pixel 3 مشکل خود را برطرف کنید.

برای افرادی که گوشی Pixel 2 را دارند خرید گوشی Pixel 3 توصیه می شود؟

شاید یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنیم این است که آیا تغییر گوشی Pixel 2 به گوشی Pixel 3 امری منطقی است یا نه. از هر دو جهت سخت افزار و نرم افزار این دو گوشی تغییر زیادی نداشته اند ولی باید به این موضوع دقت کنیم که به هر حال تغییراتی در این گوشی ها صورت گرفته است و باید دید که آیا فرد تمایل دارد تا این تغییرات را امتحان کند یا خیر.برای افرادی که گوشی Pixel 2 را دارند خرید گوشی Pixel 3 توصیه می شود؟

با توجه به تمام این صحبت ها انتخاب نهایی با خود شما است و شما این تصمیم را می گیرید که آیا گوشی Pixel 3 را بخرید یا نخرید. ما در اینجا بخش های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت این تصمیم با شماست که گوشی Pixel 3 بخرید یا نه.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها