گوشی Pixel 3 XL سرقتی سر از کانادا درآورد

0
693

کالاسودا_ به نظر می رسد که ما هر روز شاهد عکس های جدیدی از گوشی Pixel 3 XL هستیم و این بار عکس های توسط یک راننده لیفت منتشر شده است.

پس از این که یک سایت تحلیلی روسی این گوشی را بازگشایی کرد ، در کانادا نمونه ای از این تلفن همراه در سیستم حمل و نقل عمومی دیده شد. حالا در ادامه عکس های از این گوشی را مشاهده می کنیم که به صورت اتفاقی توسط یک راننده پیدا شده است.

– انگار که ما اصلا به قدر کافی عکس های این گوشی ندیده بودیم که یک مسافر نمونه ی پیش تولید این گوشی را در یک سرویس حمل و نقل جا گذاشته است.

– این گوشی گفته شده در یک جعبه بوده که هویت آن مشخص نشود.

– این دستگاه پس از عکس برداری توسط راننده به صاحب گوشی پس داده شده است.

راننده خوش شانس و یافتن گوشی Pixel 3 XL

در گزارش اولیه راننده سیستم حمل و نقل لیفت یک گوشی را روی صندلی عقب خودرو خود پیدا می کند که از دست یک سری از مسافران خود افتاده بوده است. او در نگاه اول احساس می کند که این گوشی مدل Pixel 2 XL است اما پس از دیدن ظاهر این گوشی و لوگو گوگل متوجه می شود که این گوشی نسخه پیش تولید Pixel 3 XL است.

همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید ، چیزی جدید را نمی توان در مورد این گوشی تشخیص داد. این دستگاه طبق اظهار نظر راننده در داخل یک جعبه بوده است تا هویت این گوشی مشخص نشود اما اینطور که به نظر می رسد نقشه آنها لو رفته است.

کمی بعد از گرفتن عکس ها ، راننده این گوشی را به صاحب اصلی آن بازگردانده است.

همانطور که گوگل اعلام کرده است که در تاریخ 9 اکتبر از این گوشی در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

به نظر می رسد گوگل و کارمندان آن دیگر حساسیتی نسبت به این اخبار ندارند. حال باید دید گوگل چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهد داد.

شرکت گوگل تاکنون واکنشی نسبت به اتفاقات نداشته است ولی بعد از رونمایی از این تلفن همراه خواهیم که گوگل چه مواردی را راجع به این اتفاقات اشاره خواهد کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما می توانید نظرات خود را راجع به این خبر و اتفاقات این گوشی در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها