گوش دادن به ایمیل در نسخه جدید موبایلی آفیس مایکروسافت

0
1267
گوش دادن به ایمیل در نسخه جدید آفیس مایکروسافت روی موبایل
گوش دادن به ایمیل در نسخه جدید آفیس مایکروسافت روی موبایل

ویژگی‌های جدید نصب شده روی اپلیکیشن موبایلی آفیس اجازه می‌دهد کاربر به ایمیل‌های خود مانند پادکست گوش داده و اسناد مورد نظر را سریع اسکن و ارسال کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت غول نرم افزاری در پست جدید خود تاکید کرد با استفاده از سیستم طراحی روان/Fluent Design این تغییرات را با هدف افزایش بازدهی با موبایل ایجاد کرده است.

مایکروسافت اخیرا از نسخه تغییر یافته‌ی اپلیکشین‌های موبایلی Outlook، OneDrive، Word، Excel و PowerPoint خود رونمایی کرد.

حالا مجموعه اپلیکیشن‌های مذکوراز طراحی ظاهری یکپارچه‌تری شامل آیکون ها، صفحات آغازین، کارت‌ها، تایپوگرافی‌ها و موارد دیگر برخوردارند.

قابلیت‌هایی مانند Play My Emails به کاربران اجازه می‌دهد درست مانند پادکست، به پیام‌های خود در اینباکس گوش کنند.

وِیژگی Read Aloud هم در Word و سایر برنامه‌های آفیس، کاربرد یکسانی خواهند داشت.

شما همچنین می توانید از گوشی موبایل خود برای اسکن سریع مدارک و اسناد و ارسال آنها به آفیس، OneDrive و سایر برنامه‌ها استفاده کنید.

مایکروسافت متوجه شده است میزان کارکرد واقعی کاربران موبایل به دست حدود 20 الی 30 دقیقه است.

گوش دادن به ایمیل در نسخه جدید آفیس مایکروسافت روی موبایل

به همین دلیل خواست بداند چطور می‌توان میزان بازدهی را در این فاصله کوتاه افزایش دهد.

مایکروسافت نوشت: “وقتی ما در سر محل کار یا منزل خود نیستیم، معمولا دائما بین برنامه های مختلف سوییچ می کنیم، تمرکز کمتری داریم، در محیط های شلوغ تر هستیم و از نظر زمانی محدودیت داریم. وقتی اپ‌های موبایل با هم رابطه‌ی نزدیک‌تری داشته باشند و شبیه به هم باشند، مقدار فشار ناخودآگاه برای عادت کردن به محیط‌های مختلف کاربری کاهش خواهد یافت.”

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است نسخه‌های جدیدی از اپ‌های موبایلی Teams، Yammer و Planner را به زودی با همین نوع طراحی عرضه خواهد کرد.

کمپانی نرم افزاری همچنین کیتهای ابزاری خود را با توسعه دهندگان مستقل به اشتراک خواهد گذاشت تا آنها هم به هنگام طراحی، از یک قالب مشابه پیروی کرده و روی بازدهی کاربران تمرکز کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها