گوگل از اتهامات کانادا تبرئه نشد

0
436

گوگل از اتهامات کانادا تبرئه نشد

کالاسودا-غول های فناوری دنیا،برترین درامدها را دارند، قوی ترین سیستم ها را ارائه می دهند و جدیدترین امکانات را در اختیار کاربرانشان می گذراند تا در بازار پر رقابت موفق شوند.

با این وجود گاهی برخی از مشکلات حقوقی و امنیتی، سد راه کسب درامد این شرکت ها می شوند. یکی از جدیدترین پرونده های حقوقی این روزها ، شکایت دولت کانادا از گوگل است. شکایتی که به موضوع قوانین ضد رقابتی مرتبط است. پیش از این نیزکمپانی نام آشنای گوگل بارها از سوی دولت های مختلف با اعتراض دولت های مختلف مواجه شده است.

موضوعی که به نحوه فعالیت موتور جستجوی این برند در فضای مجازی مرتبط است. کمیته رقابت اتحادیه اروپا نیز از دیگر نهادهایی است که از گوگل به خاطر نقض قوانین مرتبط با تبلیغات و فعالیت های تجاری شکایت دارد. وجه مشترک اغلب شکایات بر علیه گوگل نیز همین حلقه مفقوده است. درواقع بر اساس این شکایات گوگل اصول رقابت سالم و تبلیغات مجازی را رعایت نمی کند . در نتیجه نوع نمایش خبرها و آگهی ها در تلفن های همراه کاربران یا انواع وسایل هوشمندشان، چندان جوانمردانه نیست. با توجه به رای اولیه دادگاه عالی کانادا، باید دید ایا گوگل می تواند در جلسات بعدی از خود رفع اتهام کند یا خیر .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها