گوگل از UI جدید مرورگر کروم رونمایی کرد

0
664
گوگل از UI جدید مرورگر کروم رونمایی کرد

گوگل از UI جدید مرورگر کروم رونمایی کردکالاسودا_ به تازگی خبرهای جذابی از سوی شرکت گوگل به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا UI جدید خود را برای مرورگر کروم در اندروید اضافه کند. این UI مختص بخش Explore این مرورگر است.

رونمایی از UI جدید مرورگر کروم

برنامه مرورگر کروم به زودی UI جدیدی برای بخش Explore خود دریافت خواهد کرد که می تواند برای کاربران جذاب و جالب توجه باشد. این موضوع در راستای UI کلی جدید این مرورگر است. این UI جدید در کروم توسط شرکت گوگل در حال آزمایش است و اگر بدون اشکال باشد ، گوگل آن را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

ویژگی های UI جدید مرورگر کروم

شرکت گوگل راهی تازه برای کاربران کروم فراهم کرده است که بتوانند مطالبی را دوست دارند به راحتی جستجو کنند. این ویژگی جدید می تواند برای کاربرانی که به دنبال سایت های موردعلاقه هستند کاملا کاربردی و عالی باشد. در همین زمان ، برای آزمایش این ویژگی از یک سری سایت هندی استفاده شده است که از صحت و سلامت این افزونه جدید اطمینان حاصل کنند.

شیوه فعال سازی این افزونه در مرورگر کروم

اگر شما از آخرین نسخه کروم برای اندروید استفاده می کنید باید به بخش chrome://flags رفته و به دنبال بخش Explore Websites  باشید و در این بخش سایت های خیلی از آنها استفاده می کنید را به اصطلاح Flag کنید. شما باید این بخش را فعال و بعد دوباره آن را اجرا کنید. بعد از این کار شما شاهد افزونه جدید مرورگر کروم خواهید بود.

اگرچه گوگل دسترسی به این افزونه را به طور کامل برای تمام کاربران فعال نکرده است ولی این بخش آزمایشی تا چند وقت آینده به سیستم اضافه خواهد شد.

گوگل از UI جدید مرورگر کروم رونمایی کرد

توضیحاتی در مورد مرورگر کروم

گوگل کروم یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایه پروژه کرومیوم عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم ‌افزار سیستم‌عامل ویندوز در یکصد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع خواهد شد. موتور این مرورگر نرم‌افزار آزاد وب‌کیت است. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را به ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها