گوگل به دنبال بهبود 2 ساعته عمر باتری دستگاه کاربران از طریق کروم

0
5446
ANKARA, TURKEY - FEBRUARY 18: The logo of Google Chrome is seen on laptop's screen in Ankara, Turkey on February 18, 2020. Ali Balikci / Anadolu Agency

گوگل قصد دارد با راه اندازی فرایندهای پس زمینه‌ای در تب‌ها در گوگل کروم؛ مصرف باتری دستگاه را کاهش دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes؛ طبق گزارشی که اخیراً از Engadget متشر شده، گوگل به دنبال بهبود عمر باتری دستگاه‌های کاربران به اندازه‌ی دو ساعت بیشتر است.

گفته می‌شود که این شرکت در تلاش است تا مشابه با سافاری، دفعات فعال‌سازی جاوا اسکریپت در دستگاه برای زبانه‌های درحال اجرا در پس زمینه را به یک بار در دقیقه کاهش دهد؛ که این امر باعث افزایش عمر باتری تا 28٪ می‌شود.

آیا Google Chrome می‌تواند باتری دستگاه شما را ارتقا دهد؟

این بروزرسانی باعث محدود شدن جاوا اسکریپت در انجام کارهای کوچک و غیر ضروری از جمله بررسی تغییر در موقعیت پیمایش، تجزیه و تحلیل تعاملات تبلیغاتی و گزارش ورود به سیستم خواهد شد.

یکی از مشکلات کاربران لپ تاپ؛ محدودیت عمر باتری است که آن‌ها را مجبور به شارژ کردن لپ تاپ می‌کند. گوگل در یک تست ۳۶ تب تصادفی را در پس زمینه اجرا کرد و یک تب خالی را نیز باز نگه داشت. در پایان تست مشخص شد که نزدیک به ۲ ساعت عمر باتری زیادتر شده است. گوگل در این تست آزمایشی توانست با این ترفند؛ عمر باتری را تا 28 درصد افزایش دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها