گوگل مپس پس از 8 سال به چین بازگشت

0
432
گوگل مپس پس از 8 سال به چین بازگشت|کالاسودا

گوگل مپس پس از 8 سال به چین بازگشت|کالاسوداکالاسودا – اپلیکیشن گوگل مپس پس از 8 سال اکنون در چین قابل استفاده است و همچنین اپلیکیشن آن برای دانلود در گوشی های آیفون در چین نیز ممکن شد. این سرویس از سال 2010 در چین قابل دسترسی نبود.

گوگل سال 2018 بازگشت شکوهمندی به چین داشت و سرویس نقشه این شرکت در سال جدید پس از 8 سال برای کاربران این کشور ممکن شد. گوگل مپس به همراه دیگر سرویس های عمومی گوگل از سال 2010 در چین که یکی از بازارهای بزرگ محصولات فناوری در دنیاست موجود در دسترس نبودند.

علاوه بر این، چین اپلیکیشن این برنامه را برای گوشی های آیفون نیز موجود کرده است.  البته کاربرانی که خواستار استفاده از نقشه گوشی هستند در این کشور به خود اتوماتیک به دیگر اپلیکیشنهای نقشه مانند AutoNavi هدایت میشوند که تحت نظر گروه هلدینگ علی بابا طراحی شده است و استراتژی چین در استفاده از اپلیکیشنهای محلی برای کاربرانش است.

ورود چین به تولید خودروهای خودران دولت را مجبور کرده که با سرویس نقشه گوگل در کنار تیم هوش مصنوعی خود کار کند تا این فرایند را تسریع بخشد.

با این حال هنوز سرویسهای دیگر گوگل نظیر سرویس جستجو و یوتیوب هنوز در این کشور فیلتر هستند و محتوای آنها به شدت توسط دولت چین کنترل میشود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها