گوگل مپ نونوار می‌شود

0
353

اپلیکیشن Google Maps برای اندروید و آی-او-اس بروزرسانی بزرگی دریافت می‌کند.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، برنامه‌ی Google Maps، پانزده سال پیش در این هفته عرضه شده بود. به همین مناسبت، گوگل تصمیم گرفته است یک بروز رسانی بزرگ عرضه کرده و دستی به سر و روی آن بکشد.

در این بروز رسانی‌ها، لوگوی پین نقشه‌ی Google Maps چند رنگ شده است و رابط کاربری برنامه هم اکنون سر راست تر شده و ویژگی‌های جدیدی در خود جای داده است.

یکی از مواردی که در ابتدا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، 5 آیکون ناوبری جدید در قسمت پایینی رابط کاربری است. شما همچنین دو تب جدید دارید: تب مکان‌های ذخیره شده و تب آپلود کردن تصاویر و عکس‌ها برای مکان‌هایی که از آنها بازدید کرده اید.

همچنین دیگر از منوی کشویی برنامه که خیلی از ویژگی‌های برنامه را در خود مخفی می‌کرد، خبری نیست.

از ویژگی‌های جدید برنامه می‌توان به خطوط ترانزیت، زمان‌های رسیدن قطار‌ها و اتوبوس‌ها به ایستگاه و میزان شلوغی داخل کوپه‌ها اشاره کرد. این اطلاعات توسط مسافران و سرنشینان این قطار‌ها و اتوبوس‌ها بارگذاری می‌شوند.

آخرین ویژگ جدید برنامه، ویژگی Live View است. این ویژگی قابلیت واقعیت افزوده را برا مسیر یابی پویا در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید از دوربین گوشی خود استفاده کرده و به کمک فلش‌های جهت یابی، مسیر خود را راحت تر پیدا کنید.

این بروزرسانی امروز روی هر دو سیستم عامل اندروید و آی-او-اس عرضه می‌شود. این بروزرسانی درست یک هفته پس از تحول بزرگ Apple Maps عرضه می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها