گوشی گوگل پیکسل 4 روز 15 اکتبر رونمایی خواهد شد

0
182
گوشی گوگل پیکسل 4 روز 15 اکتبر رونمایی خواهد شد

پیکسل 4 یکی از رمزآمیزترین گوشی های سال 2019 است، طوری که به نظر می رسد می تواند به طور بالقوه گوگل را مجبور کند تا کم کم دست خود را رو کند. این شرکت اخیرا از طراحی گوشی رونمایی کرده و همچنین برخی از ویژگی های آینده را تأیید کرده است. گفته می شود که به زودی می توان همه شایعات را تبدیل شده به واقعیت دانست یا اینکه باید منتظر مشخصات حقیقی ماند.

ایونت پیش روی گوگل

این امر به این دلیل است که گوگل تأیید کرده است که در پانزدهم اکتبر، گوشی های پیکسل 4 به صورت رسمی معرفی می شوند. به نظر می رسد گوگل همچنین نشان می دهد که این رویداد می تواند چیزی بیش از پیکسل 4 باشد ، همانطور که در دعوت نامه آمده است: “بیایید موارد جدید ساخته شده توسط گوگل را ببینید.” این نشان می دهد که این رویداد می تواند شامل رونمایی از برخی از محصولات شایعه شده دیگر از جانب گوگل نیز باشد ، مانند اسپیکرهای جدید گوگل هوم و حتی برخی از کرومبوک های جدید این شرکت.

در هر صورت ، پیکسل 4 به احتمال زیاد ستاره این نمایش و به دلایل خوبی خواهد بود. گوگل برای طولانی ترین مدت زمان استفاده از یک دوربین واحد در تلفن های هوشمند خود را ادامه داده است در حالی که سایر شرکت ها مسیر دوربین دوگانه و سه گانه را طی کرده اند. با این وجود شایعه شده که پیکسل 4 سرانجام با نصب دوربین دوگانه روبرو خواهد شد.

ایونت پیش روی گوگل

گوگل همچنین برخی از ویژگیهای آینده را تأیید کرده است که یکی از آنها کاربران را بسیار هیجان زده کرده است. به این ویژگی Motion Sense گفته می شود که ظاهراً نتایج پروژه  Soli گوگل است که ، فناوری سنجش حرکت مبتنی بر رادار است. هنوز نمی دانیم که این تکنولوژی تا چه میزان استفاده خواهد شد، اما در هفته های آینده اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

چندی پیش نیز تصاویر از گوشی Google Pixel 4XL منتشر شد. این مجموعه تصاویر به مشخصات دوربین ‌های گوشی اشاره می‌ کنند. بر این اساس هر 2 مدل سری پیکسل 4 از دوربین پشتی 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.73 بهره خواهند برد. این در حالیست که دوربین گوشی پیکسل 3 مجهز به لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بود. عریض‌ تر بودن لنز دوربین سری جدید پیکسل به‌ معنای عبور نور بیش‌تر از میان لنز است.

همچنین تصاویر مذکور نشان می‌دهند که دوربین‌های دوگانه جلویی گوشی مجهز به حسگرهای 8.1 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.0) و 0.3 پیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.2) هستند و احتمالا حسگر دوم از نوع TOF بوده و جهت سنجش عمق صحنه به‌کار گرفته خواهد شد. ماژول دوربین پشتی بایستی از 2 حسگر دیگر نیز میزبانی نماید که یکی از آن‌ها مجهز به لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و دیگری یک حسگر طیفی است. حسگر طیفی قادر به ثبت تصاویری است که چشم انسان به‌طور معمول قادر به مشاهده آن‌ها نخواهد بود. پرتوهای X، امواج مادون‌قرمز و نور ماورابنفش در این طیف قرار دارند.

چندی پیش نیز تصاویر از گوشی Google Pixel 4XL منتشر شد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها