گیر آیکون ایکس: هدفون‌هایی راحت و بی‌سیم

0
398
گیر آیکون ایکس: هدفون‌هایی راحت و بی‌سیم|کالاسودا

گیر آیکون ایکس: هدفون‌هایی راحت و بی‌سیم|کالاسوداکالاسودا – گیر آیکون ایکس (Gear IconX) که نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است، به شما امکان می‌دهد به راحتی به موسیقی دلخواه‌تان گوش کنید.

به این ترتیب مسیر‌های روزانه‌تان لذتبخش شده و می‌توانید بهره بیشتری از نرمش‌هایتان ببرید. با انتقال موسیقی از گوشی‌ هوشمند سامسونگ یا کامپیوترهای خانگی، می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین، و با اتصال از طریق بلوتوث به موسیقی گوش کنید. این هدفون‌ها به بیکسبی سامسونگ نیز متصل می‌شوند. تنها با یک ضربه ساده روی هدفون و نگه‌داشتن آن، می‌توانید از صدا برای کنترل موسیقی و گوشی ‌تان استفاده کنید، بدون آنکه آن را دست بگیرید.

طراحی‌های بروز شده این دستگاه در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی ارائه شده و حتی ارگونومیک ‌تر و سبک ‌تر از قبل شده است. لذا استفاده از آنها بسیار امن، راحت و زیبا خواهد بود. برای کسانی که به تناسب اندام علاقه دارند، گیر آیکون ایکس به صورت خودکار مسیر‌های دویدن کاربران را رهگیری می‌کند و تنها با یک ضربه روی هدفون، یک مربی دو مستقل فعال می‌شود که از طریق صوت موقعیت تمرین را به صورت فوری و بدون نیاز به گوشی به شما اعلام می‌کند. قابلیت شارژ سریع، عمر بالای باتری، تا پنج ساعت استریم و هفت ساعت موسیقی و نیز ۴ گیگابایت حافظه داخلی به شما امکان می‌دهد بدون مشکل و بصورت کاملا مستقل از تجربه گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها