یوتوب دوباره کاربران خود را شگفت زده کرد

0
1553

کالاسودا_یوتوب به تازگی چارچوب مشکی رنگ ویدیوهای خود را حذف کرده است و این خود یک به روزرسانی عظیم برای این برنامه محسوب می شود.

این به روزرسانی برای بخش دسکتاپ این برنامه انجام شده است که در روز جمعه از این به روزرسانی رونمایی شد.این افزونه قرار است که برای نسخه های اندروید و iOS این برنامه هم رونمایی شود. با حذف این چارچوب ها احتمالا بخش های سفید اضافه یا عریض تر شدن ویدیوها به این قسمت اضافه خواهد شد.

ویدیوهای جدید

ویدیوها با حالت های ۱۶:۹ ، عمودی و ۴:۳ احتمالا شامل این افزونه جدید خواهند شد.با این افزونه جدید احتمالا ویدیوهایی که از طریق تلفن همراه ضبط می شوند کیفیتی بهتر پیدا کنند و مخاطبین راحت تر بتوانند این ویدیوها را مشاهده کنند.

بعضی از ویدیوها با این افزونه شکل ظاهری جالبی پیدا نمی کنند

شرکت یوتوب این افزونه را روز جمعه در سایت خود اعلام کرد و تا الان بازخوردها نسبت به این خبر چندان خوب نبوده است.چند روز بعد از اعلام این خبر ، کاربران اعلام کردند که این به روزرسانی باعث شده تا ویدیوها کوچک تر یا کیفیتی پایین تر داشته باشند.

یکی از کاربران گفته است : (( من ویدیو با نمایش صفحه ای بالاتر ۶۴۰*۴۸۰ داشتم ولی این برنامه مرا مجبور کرد که این ویدیو را در حالت ۶۴۰*۴۸۰ ببینیم و همین موضوع باعث شد تا کیفیت ویدیو کاهش یابد.بعضی از این ویدیوها واقعا جلوه ای جالبی ندارند و ما تقاضا داریم که یا این مشکل را برطرف کنند یا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنند. ))

ما هم هنوز منتظر هستیم که ببینیم آیا شرکت گوگل راه حلی برای این موضوع پیدا می کند یا خیر.

توضیحاتی در مورد یوتوب

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند.

فقط کاربران ثبت نام شده ی که اثبات می‌کنند به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اجازه ی  بارگذاری ویدئوهایی با محتوای احتمالی توهین‌آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد.

هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

در سال ۲۰۱۰ پس از کناره‌گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یکی از ایرانیان آمریکا به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها