یوتیوب به خون کشیده شد/ضارب ایرانی است !

0
407

کالاسودا_یوتوب به خون کشیده شد.یوتوب به عنوان یکی از پربیننده ترین شبکه های ویدئویی آنلاین در جهان ساعاتی پیش صحنه کشتار شد، به گزارش برخی از منابع آگاه، ضارب ایرانی تبار است .

منابع پلیس در کالیفرنیای آمریکا از تیراندازی در نزدیکی مقر یوتیوب و کشته و زخمی شدن چند تن خبر داداند.تعدادی از قربانیان این تیراندازی به بیمارستان سان فرانسیسکو منتقل شده‌اند و حال شماری از آنان بسیار بد ارزیابی می شود. شاهدان عینی می‌گویند در محل تیر اندازی خون‌های ریخته شده بر زمین و نیز پوکه فشنگ و خشاب دیده‌اند.

پلیس از مردم خواسته است از محل حادثه دوری کنند.اما نکته ناراحت کننده در این میان ایرانی تبار بودن عامل تیراندازی است . این شخص که نسیم اقدم نام دارد، یکی از فعالان عرصه گیاه خواری است که اتفاقا مدتی طولانی نیز در این حوزه در شبکه های اجتماعی تلاش کرده است .

با این وجود لحن و رفتارهای او از مدتی قبل سوژه تمسخر بسیاری از کاربران شده بود. در پایان چند نفر در جریان این حادثه زخمی شدند و البته خود متهم نیز کشته شده است. این درحالی است که پلیس هنوز گزارشی رسمی را در این زمینه منتشر نکرده است. حتی هنوز مشخص نشده است که تیرانداز خودکشی کرده یا به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

با همه این ها پرسشی که مطرح می شود این است که آیا طبیعی است که یک فعال محیط زیست و فعال در حوزه گیاه خواری دست به کشتار انسان ها بزند؟ آن هم فردی که مدعی بود کشتار حیوانات کاری اشتباه و غیر انسانی است ؟

اگر شما هم صفحات اجتماعی این ضارب را دنبال کرده اید، می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید