بازی ها

یک خبر خوب برای طرفداران بازی L.A Noire!!

شرکت Rockstar که همه طرفداران بازی های کامپیوتری به واسطه سری بازی های پرهیجان GTA یا آن آشنا هستند اعلام کرده است که بازی ویدئویی L.A Noire  را برای کنسول های بازی PS4، XBOX1و نینتندو سوئیچ در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه واقعیت مجازی این بازی به نام LA Noire: The VR Case Files. برای هدست  HTC Vive عرضه خواهد شد.
داستان L.A Noire روایت گر شهر بزرگ لوس آنجلس در سال 1947 میلادی است. در زبان انگلیسی لوس آنجلس را به صورت مخفف L.A می نامند . این شهر محیطی زیبا و دل نشین برای زندگی آرام برای افراد مشهور و ثروتمند بود. اما در کنار این آرامش و آزادی ها دزدی، آدم ربائی و قتل و غارت نیز وجود دارد. در نتیجه L.A نیاز به یک اسطوره و قهرمان دارد تا جنایت و آدم کشی را در این شهر سرکوب کند و امنیت را برقرار سازد.
قسمتی از داستان این بازی پرهیجان را با هم مرور کردیم که در سال 2011 پس از 8 سال برای PS4و XBOX 360 عرضه شد . در ساخت این بازی تغییرات بسیاری وجود داشت در نتیجه L.A Noire چند ماه دیرتر آماده شد .. اما پس از عرضه این بازی انقلابی در گرافیک بازی های رایانه ایی رخ داد، به گونه ایی سطح توقعات کاربران به سمتی رفت که سازندگان بازی های کامپیوتری تمرکز  و هزینه بسیار زیادی را بر روی جلوه های ویژه و گرافیک بازی های رایانه ایی اختصاص دادند. شاید هنوز هم کمتر بازی رایانه ایی را مشاهده کنیم که در بیشتر مجلات و سایت های معتبر نمرات 87 با بالا را کسب کرده است.
با این وجود یک خبر خوب برای طرفداران بازی L.A Noire!!
از نظرداستاني  L.A Noire همان نسخه قدیمی بازی است و این بازی برای کنسول های نسل هشتم (PS4و XBOX1) و همچنین نینتندو عرضه می شود اما نسخه ای که در اختیار کاربران قرار می گیرد شامل تمام DLCها و به روز رسانی های این بازی است،همچنین گرافیک بهتر،ارتقاء نورپردازی ، رزولیشن بالاتر،زاویه دوربین حرفه ایی تر  و پشتیبانی از رزولیشن 4K برای PS4 PRO و XBOX 1 X است .
بر اساس اخبار این شرکت نسخه LA Noire: The VR Case Files هفت ماموریت را شامل می شود و یک تجربه جالب برای طرفداران بازی های رایانه ایی به وسیله عینک واقعیت مجازی است.
بر اسا اعلام شرکت Rock Star قیمت بازی L.A Noire  برای PS4 و XBOX1  معادل 40 دلار و برای نینتندو سوئیچ 50 دلار است.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

16 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش