یک خواب بی نظیر با بالشی که هم هوشمند است هم طبی

0
2017

کالاسودا_بالشی که هم هوشمند باشد و هم طبی به راحتی پیدا نمی شود، با این وجود، به نظر می رسد شرکت اسلیپ اسمارت راهی برای حل مشکل خواب کاربران خود پیدا کرده است.

بالش هوشمند و طبی اسلیپ اسمارت برای گروهی از کاربران طراحی شده که همیشه با چالش های مرتبط با خواب درگیر هستند و نمی توانند آن طور که باید و شاید راحت استراحت کنند. اختلالات رایج خواب با الگوی خواب غیرطبیعی را بدون توجه به عامل ایجادکننده می‌توان به این شکل تقسیم‌بندی کرد: عدم توانایی در خوابیدن بی‌خوابی (Insomnia)، اختلال در چرخۀ خواب و بیداری. و در نهایت اختلالات مربوط به مراحل خواب یا بیداری نسبی پاراسومینا Parasomnia))و خواب آلودگی مفرط.

در این میان اگر مبتلا به هر یک از بیماری های مرتبط با اختلالات خواب باشید، باید در نظر داشته باشید که استفاده از وسایلی مثل بالش مناسب می تواند به خواب راحت شما کمک کند.

بر همین اساس نیز شرکت اسلیپ اسمارت، تصمیم گرفته نوعی جدید از بالش ها را طراحی کند که کمک می کنند افراد بهتر بخوابند.در این بالش ها برای تسهیل تنظیم ارتفاع لایه های متعددی در این بالش گنجانده شده و برای طراحی آن عادات خواب هزار نفر از افرادی که به پهلو می خوابند نیز بررسی شده است.براندون لارسون آمریکایی که مخترع اصلی این بالش است می گوید چون نتوانسته بالش مناسبی برای رفع نیازهای خود در زمان خواب پیدا کند، مجبور شده این بالش هوشمند را اختراع کند.

براساس سخنان طراح این بالش ، لایه های پشتیبان موجود در بالش کمک می کنند،  فرد احساس آرامش مضاعف کند. چرا که این بالش ها دارای ذخایر هوای فشرده هستند و بر مبنای میزان فشار وارده به آنها پر و خالی می شوند. همراه با این بالش یک برنامه تلفن همراه نیز عرضه می شود که اقدام به کنترل وضعیت خواب و بیداری بر اساس لرزش صدای زنگ را امکان پذیر می کند. قیمت این بالش ۱۳۰  دلار است.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید